top of page

!וולקאם

קורס SAT לספורטאים

עודכן: 6 ביוני 2019


ראיתם את הסרט התיעודי ״17 שניות״ בכאן 11? אם לא, כדאי לכם. בכל מקרה, הסרט מתאר את הסיפורים של ספורטאים ישראלים צעירים ואת האתגרים שהם נתקלים בהם, ואני שמח לומר שאני מכיר אישית לפחות עשרים אחוזים מהמשתתפים בסרט משום שהם למדו אצלי למבחן SAT.


מסתבר שאין כמעט ספורטאי או ספורטאית צעירים שחולמים על קולג׳ באמריקה שלא עוברים אצלי בדרך לשם לטובת הכנה למבחן SAT: אני מכין למבחן SAT בשיעורים פרטיים כבר כעשרים שנה. אם אתם ספורטאים בני 17 - 21, אתם בוודאי יודעים כמה לוח הזמנים שלכם מטורף: שגרת האימונים לוקחת חלק גדול מהיממה, ולכך לפעמים נוספות השעות בצבא. נראה כמעט בלתי אפשרי גם לעשות במקביל את תהליך הקבלה לקולג׳, אבל אם לא היתה לספורטאים מוטיבציה, הם לא היו ספורטאים.


 

הידעת? אני מכין ל SAT באמצעות קורס SAT יחודי שקורה כולו אונליין, מהמחשב אצלך בבית. הקורס למועד הקרוב נפתח ממש עוד מעט, אז הקדימו להרשם. רוצה לדעת עוד? צרו איתי קשר עכשיו בהודעה כאן למטה או בווטסאפ.


 


בכל מקרה, עם כזה לו״ז עמוס קשה להכניס אפילו שעתיים נוספות בשבוע, שלא לדבר על ארבע וחמש שעות. לכן להתכונן ל SAT בקורס קבוצתי, כלומר בשיעורים של ארבע-חמש שעות כל פעם ביום קבוע בשבוע זה דבר שעבור רוב הספורטאים הוא הכי לא מתאים בארץ. כשהלו״ז שלכם צפוף ודינאמי אתם צריכים פתרון גמיש. וזה אחד הדברים שאני טוב בהם: בשיעורים פרטיים ל SAT אני מתאים את לו״ז הלמידה לצרכים של התלמידים שלי ולא מכפיף את הצרכים שלכם אליי.


עוד דבר מעניין הוא שמי שמתעניין בהכנה למבחן SAT לרוב הולך לגוגל ומחפש ״קורס SAT״. התוצאה הראשונה היא קורס של חברה מסויימת, ואכן רוב הישראלים שניגשים ל SAT נרשמים לקורס SAT באותה חברה. שבועיים-שלושה אחרי תחילת הקורס מגלים רוב מי שנרשם לקורס שללמוד בצורה כזאת זה דבר מיושן ומסורבל, ושאם מפספסים משהו קשה להשלים אותו אחר כך, ושלמי בכלל יש זמן וכוח לשבת חמש שעות רצוף בכיתה עם עוד 15 תלמידים שגם להם אין זמן וכוח. ואז מגיעים אליי.


כל מקרה, גם אם בתיכון העדפתם להיות על המגרש (או בבריכה) מאשר בכיתה - ותכלס כמו שנראית מערכת החינוך בארץ קשה להאשים אתכם - תמצאו שאני יודע להתחיל בדיוק מאיפה שצריך ולכוון אתכם בדיוק כמו שצריך. אל תדאגו. אני כותב את הפוסט הזה כדי שמי מכם שיקרא אותו מבעוד מועד יוכל אולי לחסוך לעצמו את ההוצאה הכפולה על הכנה למבחן, ומראש יבחר בדרך שמתאימה לו. אני חייב גם לומר שיש אנשים שמתאים להם ללמוד בקורס SAT קבוצתי, אבל יש גם אנשים שמתאים להם להתקע עם הזרת בשולחן. אני לא שופט.


רוב הספורטאים שמגיעים אליי לוקחים 10 - 15 שיעורים כפולים (שעה וחצי כל פעם) ועוברים את המבחן בכיף וללא ייסורים. יש לי תלמידים שלומדים אצלי בתל אביב ויש לי תלמידים שמעדיפים ללמוד איתי מהבית דרך האינטרנט (באמצעות אפליקציית זום המעולה).

אתם תחרותיים על המגרש, אז למה שתלכו לאיבוד בכיתה? צרו קשר עכשיו ובואו נתחיל לעבוד על הקבלה שלכם לקולג׳.


 

הידעת? אני מכין ל SAT באמצעות קורס SAT יחודי שקורה כולו אונליין, מהמחשב אצלך בבית. הקורס למועד הקרוב נפתח ממש עוד מעט, אז הקדימו להרשם. רוצה לדעת עוד? צרו איתי קשר עכשיו בהודעה כאן למטה או בווטסאפ.


0 תגובות

!וולקאם

bottom of page