top of page

!וולקאם

מחיר קורס SAT: המדריך המלא

עודכן: 3 בדצמ׳ 2019

מחיר קורס SAT: המדריך המלא


מחיר קורס SAT

אז אתם צריכים לעבור מבחן SAT כדי להתtקבל לקולג׳ מבוקש בארה״ב. לחילופין, אולי אתם בכלל רוצים לעשות SAT במקום פסיכומטרי. נכנסתם לגוגל, הקלדתם ״מחיר קורס SAT״ והתבלבלתם מרוב אפשרויות ואותיות קטנות? ברוכים הבאים לבלוג שלי. בפוסט הזה אעשה סדר בכל הנוגע לעלות קורס SAT ולנקודות נוספות רלוונטיות.


מחיר קורס SAT

אני מקבל אינסוף טלפונים, וואטסאפים ופניות באתר מאנשים שמתעניינים בהכנה למבחן SAT. ניתן לחלק את המתעניינים האלה לשתי קבוצות עיקריות. בקבוצה הראשונה ספורטאים שצריכים ציון SAT כדי לקבל מלגת ספורט בקולג׳. לרוב הם נדרשים לציון SAT לא מסעיר במיוחד - בערך 1000. בקבוצה השניה יש את מי שצריכים לעבור את המבחן ולהוציא בו ציוני קצה - 1400 פלוס - כדי למקסם את הסיכויים שלהם בתהליך הקבלה לבתי הספר היוקרתיים לתארים מתקדמים בארה״ב.


יש שלוש אפשרויות עיקריות להתכונן למבחן SAT: לבד, עם מורה פרטי או בקורס קבוצתי. חוץ מאשר לדבר על קורס SAT בהקשר של מחירים, אדבר קצת גם על היתרונות והחסרונות של כל אחת משיטות ההכנה הנ״ל.


קורס SAT מחירים

להתכונן ל SAT לבד

רבים רואים בהכנה עצמית למבחן SAT את האופציה היעילה ביותר והזולה ביותר עבורם. האמת - זה רק חצי נכון. מעטים מסוגלים להקדיש את עצמם ללמידה למבחן כמו שצריך, ועוד לעשות את זה תוך כדי שירות צבאי / אימונים. גם מי שיחסית פנוי מוצא שקשה לדעת ממה להתחיל, במה להמשיך, במה צריך להתמקד ולמה לעזאזל הציון בסימולציות לא עולה למרות שעשיתם שבעת אלפים פעם מבחן SAT לדוגמה.


האתר Khan Academy בשיתוף עם College Board פיתח מערכת למידה עצמית ל SAT. המערכת מחולקת לשלושת התחומים במבחן - אנגלית, מתמטיקה וחיבור. שני החלקים הראשונים מתחילים בארבעה בחנים דיאגנוסטים - עשר שאלות ללא מגבלת זמן מכל סוגי השאלות במבחן. על פי הביצועים שלכם בבחנים האלה תקבע המערכת את הרמה ההתחלתית שלכם בכל נושא ותתאים לכם את התרגול בהתאם. במערכת יש גם עשרה מבחנים מלאים לתרגול, כולל תשובות ופתרונות מלאים. את המבחנים אפשר לעשות אונליין באתר או להדפיס אותם ולסרוק את דפי התשובות באמצעות אפליקציית SAT של קולג׳ בורד כדי לראות את הציון, התשובות והפתרונות באתר גם אם עשיתם את המבחן על דפים.


עוד על איך ללמוד עם המערכת בפוסט הזה. על היתרונות והחסרונות של הלמידה עם מערכת ה SAT בקאן אקדמי כתבתי כאן.


וכמה זה עולה? המערכת היא חינמית, רק לפתוח חשבון ולהתחיל לעבוד.


למידה עם מורה פרטי ל SAT

בפעם האחרונה שספרתי, יצא שאני מכין תלמידים ל SAT כבר כעשרים שנה. לימדתי אלפי תלמידים מכל רחבי העולם, ולרמת ההכרות שלי עם SAT אין מקבילה בארץ. תלמידים שלי נהנים מהכנה ל SAT ברמה אחרת ומתהליך למידה גמיש המותאם להם במאת האחוזים מכל הבחינות - מספר השיעורים, תדירות השיעורים, הימים והשעות, התכנים, הקצב ומה לא.


חושבים לשלם לבית ספר כלשהו שמשלם למורים מעט ומלמד מספרים זולים ולא רלוונטים? תחשבו שוב, בעיקר אם אתם צריכים קורס SAT שיוציא מכם את המקסימום. תלמידים שלי בשיעורים פרטיים ל SAT לוקחים בממוצע 5 פגישות של שעה ועשרים לטובת קורס SAT כמותי או 10 עד 12 פגישות לטובת הכנה למבחן המלא. מצד שני, יש לי תלמידים לא מעטים שמגלים אותי מעט לפני המבחן שלהם ולוקחים איתי שתיים שלוש פגישות כדי לחזק נקודות מסוימות, וזה גם יכול לעזור מאוד.


קטע מצחיק (או עצוב, תלוי איך מסתכלים) הוא שיש לי לא מעט תלמידים שמגיעים אליי במהלך או לאחר שסיימו קורס SAT יקר באחד מבתי הספר הגדולים והלא אישיים, ופשוט מרגישים שהם בזבזו זמן, כסף ואנרגיות לחינם. עשו לעצמכם טובה וחסכו לכם את החוויה המפוקפקת הזו. מי שלומד איתי כמורה פרטי ל SAT מקבל גישה למערכת הלמידה המעולה שלי שהזכרתי בסעיף הקודם ועובר תהליך בו אני פותח לכם את הראש (בקטע טוב) ומכריח אתכם לחשוב SAT עד שלא תהיה לכם ברירה אלא להפציץ במבחן. אבל למה אני מספר לכם את כל זה? תגיעו לשיעור נסיון ותראו איך זה קורה.


וכמה זה עולה? בשיעורים פרטיים העלות נקבעת לפי מספר השיעורים שלקחתם. מחירים לדוגמה (כל השיעורים בני 80 דקות, כלומר שעה ועשרים): שלושה שיעורים - 1590 שקלים, חמישה שיעורים - 2475 שקלים, עשרה שיעורים - 4650 שקלים.


ידע פלוס

למידה בקורס SAT קבוצתי

רוצים בכל זאת את חווית הלמידה הקבוצתית אבל לא בקבוצה של 15 - 30 משתתפים בה המורה שלכם לא זוכר איך קוראים לכם? יש לי פתרון גם לזה. ניתן להתכונן איתי למבחן SAT בקורס מצומצם משתתפים (עד 10 מקסימום, כאשר בממוצע יש 7 - 8 בקבוצה) ולחסוך את הנסיעות והפקקים והחניה - הקורס שלי מתקיים אונליין וכל שאתם צריכים לעשות הוא להתחבר מהבית או מהמשרד באמצעות קישור שאני שולח (אני עובד עם אפליקציית זום המעולה) ולהשתתף בשיעור מכל מקום בו אתם נמצאים, בארץ או בחו״ל. כמובן שגם תלמידי הקורס הקבוצתי מקבלים גישה למערכת הלמידה האינטרנטית ויותר מזה, לומדים עם מורה מקצוען שחי SAT והכי אוהב שתלמידים שלו מתקדמים ומצליחים במבחן.


וכמה זה עולה? קורס SAT מלא - 4650 שקלים בלבד!!


כל המחירים בפוסט זה נכונים לעת כתיבתו, בנובמבר 2019.


עלות קורס SAT

ומה עכשיו?

אהבתם את הפוסט? סבבה, אז למה שלא תצטרפו לרשימת תפוצה ותקבלו עדכונים על חומרים טובים כמו זה בהמשך? שימו מייל כאן למטה והרשמו. אני לא מספים, נשבע. חוץ מזה, צרו איתי קשר עכשיו בהודעה באתר או בווטסאפ כדי שנבדוק יחד איך הכי מתאים לכם להתכונן ל SAT.


אל תפספסו גם את את כל שאר הפוסטים שלי על SAT, עם כל מה שרציתם לדעת על מבנה מבחן SAT, סוגי שאלות במבחן SAT, הרשמה ל SAT ומועדי SAT.

0 תגובות

!וולקאם

bottom of page