top of page

!וולקאם

מחיר קורס פסיכומטרי: המדריך המלא

עודכן: 28 בנוב׳ 2019

מחיר קורס פסיכומטרי: המדריך המלא

אז אתם צריכים לעבור מבחן פסיכומטרי. נכנסתם לגוגל, הקלדתם ״מחיר קורס פסיכומטרי״ או "מחיר מורה לפסיכומטרי" והתבלבלתם מרוב אפשרויות ואותיות קטנות? ברוכים הבאים לבלוג שלי. בפוסט הזה אעשה סדר בכל הנוגע לעלות קורס פסיכומטרי ולנקודות נוספות רלוונטיות.


מחיר קורס פסיכומטרי

אני מקבל אינסוף טלפונים, וואטסאפים ופניות באתר מאנשים שמתעניינים בהכנה למבחן פסיכומטרי. ניתן לחלק את המתעניינים האלה לשתי קבוצות עיקריות. בקבוצה הראשונה אנשים שרוצים להתמקד בנושא מסוים - כמותי, מילולי, או אנגלית. בקבוצה הזו יש הרבה תלמידים שכבר נבחנו בפסיכומטרי פעם אחת או יותר, ויודעים כבר באיזה תחום הם חלשים. בקבוצה השניה אנשים שרוצים הכנה לכל חלקי המבחן (וגם לחיבור). רוב חברי הקבוצה הזו עוד לא נבחנו בפסיכומטרי, או שנבחנו אבל עשו הכנה לא מספקת וצריכים לשפר את הציון משמעותית.


יש שלוש אפשרויות עיקריות להתכונן למבחן פסיכומטרי: לבד, עם מורה פרטי או בקורס קבוצתי. חוץ מאשר לדבר על קורס פסיכומטרי בהקשר של מחירים, אדבר קצת גם על היתרונות והחסרונות של כל אחת משיטות ההכנה הנ״ל.


מחירי קורס פסיכומטרי

להתכונן לפסיכומטרי לבד

רבים רואים בהכנה עצמית למבחן הפסיכומטרי את האופציה היעילה ביותר והזולה ביותר עבורם. האמת - זה רק חצי נכון. מעטים מסוגלים להקדיש את עצמם ללמידה למבחן כמו שצריך. גם מי שיחסית פנוי מוצא שקשה לדעת ממה להתחיל, במה להמשיך, במה צריך להתמקד ולמה לעזאזל הציון בסימולציות לא עולה למרות שעשיתם שבעת אלפים פעם מבחן פסיכומטרי לדוגמה.


כדי לתת מענה למי שרוצה ללמוד לבד אבל עדיין ללמוד בצורה אפקטיבית ולהוציא את הציון הדרוש, פיתחתי (בשיתוף עם אתר Gool) קורס פסיכומטרי אונליין ללמידה עצמית. מדובר במערכת מושלמת הכוללת כל מה שצריך כדי להצליח בפסיכומטרי, ומבוססת על ארבעה מרכיבים מרכזיים - ראשית, סילבוס מסודר היטב שמארגן לכם את כל החומר שצריך בסדר הגיוני כדי שלא תצטרכו לבזבז זמן למצוא מה לעשות קודם ומה אחר כך. שנית, סרטוני וידאו קצרים, ברורים ומעולים שמעבירים לכם את כל הבסיס הדרוש לארבעת מרכיבי המבחן ומלווים בדוגמאות מעולות הממחישות היטב את מה שמדובר בו. שלישית, תרגול רב המסודר לפי הנושאים השונים בסרטונים, כך שתוכלו לתרגל לאט לאט, כל נושא בנפרד, לפני שתגיעו לתרגול של מבחנים מלאים. ואחרון - מבחנים מלאים - אשר תבצעו ממבחני המרכז הארצי. מי שרוכש את מערכת הלמידה העצמית למבחן פסיכומטרי מקבל גם פגישה של שעה אחד על אחד איתי, במהלכה אני נותן דגשים חשובים גם על המבחן עצמו וגם על הלמידה עם המערכת.


וכמה זה עולה? 999 שקלים בלבד לקורס פסיכומטרי מלא אונליין.


למידה עם מורה פרטי לפסיכומטרי

בפעם האחרונה שספרתי, יצא שאני מכין תלמידים לפסיכומטרי כבר כעשרים שנה. לימדתי אלפי תלמידים מכל רחבי הארץ (כמעט - הכי דרומית שלימדתי היה בבאר שבע והכי צפונית בחיפה), ולרמת ההכרות שלי עם המבחן הפסיכומטרי כמעט שאין מקבילה בארץ. תלמידים שלי נהנים מהכנה לפסיכומטרי ברמה אחרת ומתהליך למידה גמיש המותאם להם במאת האחוזים מכל הבחינות - מספר השיעורים, תדירות השיעורים, הימים והשעות, התכנים, הקצב ומה לא. חושבים לשלם לבית ספר כלשהו שמכניס 30 - 40 תלמידים לכיתה ולא מתבייש להתהדר ביחס אישי? תחשבו שוב, בעיקר אם אתם צריכים קורס פסיכומטרי שיוציא מכם את המקסימום.


תלמידים שלי בשיעורים פרטיים לפסיכומטרי לוקחים בממוצע 10 עד 15 פגישות של שעה וחצי לטובת קורס פסיכומטרי מלא. מצד שני, יש לי תלמידים לא מעטים שמגלים אותי מעט לפני המבחן שלהם ולוקחים איתי שתיים שלוש פגישות כדי לחזק נקודות מסוימות, וזה גם יכול לעזור מאוד. קטע מצחיק (או עצוב, תלוי איך מסתכלים) הוא שיש לי לא מעט תלמידים שמגיעים אליי במהלך או לאחר שסיימו קורס פסיכומטרי יקר באחד מבתי הספר הגדולים והלא אישיים, ופשוט מרגישים שהם בזבזו זמן, כסף ואנרגיות לחינם. עשו לעצמכם טובה וחסכו לכם את החוויה המפוקפקת הזו.


מי שלומד איתי כמורה פרטי לפסיכומטרי עובר תהליך בו אני פותח לכם את הראש (בקטע טוב) ומכריח אתכם לחשוב פסיכומטרי עד שלא תהיה לכם ברירה אלא להפציץ במבחן. בשיעורים הפרטיים לפסיכומטרי אני מכריח את תלמידים שלי ללמוד מילים כל הזמן בעזרת מערכת לימוד המילים המעולה שלי וגם לקרוא כל הזמן כתבות ומאמרים בעברית ובאנגלית כדי לשפר את מיומנויות הקריאה שלהם. מעבר לזה, אני לא מתכוון לספר לכם את כל הדברים המשעממים שמספרים בכל המכונים הגדולים, אלא רק את כל הסודות המלוכלכים של המבחן כי אני יודע שאתם רוצים ציון גבוה ושאין לכם זמן לשטויות. אבל למה אני מספר לכם את כל זה? תגיעו לשיעור נסיון ותראו איך זה קורה.


ועכשיו לשורה התחתונה - מחיר מורה לפסיכומטרי, כמה זה עולה? בשיעורים פרטיים העלות נקבעת לפי מספר השיעורים שלקחתם. מחירים לדוגמה (כל השיעורים בני 90 דקות, כלומר שעה וחצי): שלושה שיעורים - 1590 שקלים, עשרה שיעורים - 4650 שקלים, 16 שיעורים - 6900 שקלים.


קורס פסיכומטרי מחירים

למידה בקורס פסיכומטרי קבוצתי

רוצים בכל זאת את חווית הלמידה הקבוצתית אבל לא בקבוצה של 15 - 30 משתתפים בה המורה שלכם לא זוכר איך קוראים לכם? יש לי פתרון גם לזה. ניתן להתכונן איתי למבחן פסיכומטרי בקורס מצומצם משתתפים (עד 10 מקסימום, כאשר בממוצע יש 7 - 8 בקבוצה) ולחסוך את הנסיעות והפקקים והחניה - הקורס שלי מתקיים אונליין וכל שאתם צריכים לעשות הוא להתחבר מהבית או מהמשרד באמצעות קישור שאני שולח (אני עובד עם אפליקציית זום המעולה) ולהשתתף בשיעור מכל מקום בו אתם נמצאים, בארץ או בחו״ל. כמובן שגם תלמידי הקורס הקבוצתי מקבלים גישה למערכת הלמידה האינטרנטית ויותר מזה, לומדים עם מורה מקצוען שחי פסיכומטרי והכי אוהב שתלמידים שלו מתקדמים ומצליחים במבחן.


וכמה זה עולה? קורס פסיכומטרי מלא - מחיר: 2790 שקלים בלבד!


כל המחירים בפוסט זה נכונים לעת כתיבתו, בספטמבר 2019.


עלות קורס פסיכומטרי

ומה עכשיו?

אהבתם את הפוסט? סבבה, אז למה שלא תצטרפו לרשימת תפוצה ותקבלו עדכונים על חומרים טובים כמו זה בהמשך? שימו מייל כאן למטה והרשמו. אני לא מספים, נשבע. חוץ מזה, צרו איתי קשר עכשיו בהודעה באתר או בווטסאפ כדי שנבדוק יחד איך הכי מתאים לכם להתכונן לפסיכומטרי.

אל תפספסו גם את המדריך שכתבתי לגבי למידה עם מורה פרטי לפסיכומטרי וגם: בחנו את עצמכם - 98% מהנבחנים בפסיכומטרי לא הצליחו לענות נכון על כל שאלות השלמות המשפטים האלה.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page