top of page

!וולקאם

מחיר קורס GRE: המדריך המלא


מחיר קורס GRE

אז אתם צריכים לעבור מבחן GRE כדי להתקבל ל grad school באוניברסיטה מבוקשת בארה״ב. לחילופין, אולי אתם בכלל צריכים רק את החלק הכמותי של GRE לטובת קבלה לטכניון או לתכניות צוערים לשירות המדינה. נכנסתם לגוגל, הקלדתם ״מחיר קורס GRE״ והתבלבלתם מרוב אפשרויות ואותיות קטנות? ברוכים הבאים לבלוג שלי. בפוסט הזה אעשה סדר בכל הנוגע לעלות קורס GRE ולנקודות נוספות רלוונטיות.


מחיר קורס GRE

אני מקבל אינסוף טלפונים, וואטסאפים ופניות באתר מאנשים שמתעניינים בהכנה למבחן GRE. ניתן לחלק את המתעניינים האלה לשתי קבוצות עיקריות. בקבוצה הראשונה אנשים שצריכים ציון GRE כמותי בלבד כדי להתקבל לתכניות לימודים בארץ. לרוב הם נדרשים לציון GRE כמותי לא מסעיר במיוחד. בקבוצה השניה יש את מי שצריכים לעבור את המבחן המלא ולהוציא בו ציוני קצה - 320 פלוס - כדי למקסם את הסיכויים שלהם בתהליך הקבלה לבתי הספר היוקרתיים לתארים מתקדמים בארה״ב.


יש שלוש אפשרויות עיקריות להתכונן למבחן GRE: לבד, עם מורה פרטי או בקורס קבוצתי. חוץ מאשר לדבר על קורס GRE בהקשר של מחירים, אדבר קצת גם על היתרונות והחסרונות של כל אחת משיטות ההכנה הנ״ל.


להתכונן ל GRE לבד

רבים רואים בהכנה עצמית למבחן GRE את האופציה היעילה ביותר והזולה ביותר עבורם. האמת - זה רק חצי נכון. מעטים מסוגלים להקדיש את עצמם ללמידה למבחן כמו שצריך, ועוד לעשות את זה תוך כדי עבודה במשרה מלאה. גם מי שיחסית פנוי מוצא שקשה לדעת ממה להתחיל, במה להמשיך, במה צריך להתמקד ולמה לעזאזל הציון בסימולציות לא עולה למרות שעשיתם שבעת אלפים פעם מבחן GRE לדוגמה.


כדי לתת מענה למי שרוצה ללמוד לבד אבל עדיין ללמוד בצורה אפקטיבית ולהוציא את הציון הדרוש, פיתחתי קורס GRE אונליין ללמידה עצמית. מדובר במערכת מושלמת הכוללת כל מה שצריך כדי להצליח ב GRE, ומבוססת על ארבעה מרכיבים מרכזיים - ראשית, סילבוס מסודר היטב שמארגן לכם את כל החומר שצריך בסדר הגיוני כדי שלא תצטרכו לבזבז זמן למצוא מה לעשות קודם ומה אחר כך. שנית, סרטוני וידאו קצרים, ברורים ומעולים שמעבירים לכם את כל הבסיס הדרוש לארבעת חלקי המבחן (או רק לחלק הכמותי למי שזה הקטע שלו) - ומלווים בדוגמאות מעולות הממחישות היטב את מה שמדובר בו. שלישית, תרגול רב המסודר לפי הנושאים השונים בסרטונים, כך שתוכלו לתרגל לאט לאט, כל נושא בנפרד, לפני שתגיעו לתרגול של מבחנים מלאים. ואחרון - מבחנים מלאים - שישה מהם (הנוספים לשני מבחני GRE לדוגמה שמקבלים בעת פתיחת החשבון באתר GRE לטובת הרשמה למבחן).


מי שרוכש את מערכת הלמידה העצמית למבחן GRE מקבל גם פגישה של שעה אחד על אחד איתי, במהלכה אני נותן דגשים חשובים גם על המבחן עצמו וגם על הלמידה עם המערכת.


וכמה זה עולה? 550 שקלים בלבד לקורס GRE מלא אונליין. אני יודע, זה קצת לא יאמן, אבל נסו ותווכחו בעצמכם.

למידה עם מורה פרטי ל GRE


מורה פרטי ל GRE

בפעם האחרונה שספרתי, יצא שאני מכין תלמידים ל GRE כבר כעשרים שנה. לימדתי אלפי תלמידים מכל רחבי העולם, ולרמת ההכרות שלי עם GRE אין מקבילה בארץ. תלמידים שלי נהנים מהכנה ל GRE ברמה אחרת ומתהליך למידה גמיש המותאם להם במאת האחוזים מכל הבחינות - מספר השיעורים, תדירות השיעורים, הימים והשעות, התכנים, הקצב ומה לא.


חושבים לשלם לבית ספר כלשהו שידוע בהכנה לפסיכומטרי והחליט לעשות עוד כמה ג׳ובות מקורס GRE? תחשבו שוב, בעיקר אם אתם צריכים קורס GRE שיוציא מכם את המקסימום. תלמידים שלי בשיעורים פרטיים ל GRE לוקחים בממוצע 5 פגישות של שעה וחצי לטובת קורס GRE כמותי או 10 פגישות לטובת הכנה למבחן המלא. מצד שני, יש לי תלמידים לא מעטים שמגלים אותי מעט לפני המבחן שלהם ולוקחים איתי שתיים שלוש פגישות כדי לחזק נקודות מסוימות, וזה גם יכול לעזור מאוד.


 GMAT או GRE

קטע מצחיק (או עצוב, תלוי איך מסתכלים) הוא שיש לי לא מעט תלמידים שמגיעים אליי במהלך או לאחר שסיימו קורס GRE יקר באחד מבתי הספר הגדולים והלא אישיים, ופשוט מרגישים שהם בזבזו זמן, כסף ואנרגיות לחינם. עשו לעצמכם טובה וחסכו לכם את החוויה המפוקפקת הזו. מי שלומד איתי כמורה פרטי ל GRE מקבל גישה למערכת הלמידה המעולה שלי שהזכרתי בסעיף הקודם ועובר תהליך בו אני פותח לכם את הראש (בקטע טוב) ומכריח אתכם לחשוב GRE עד שלא תהיה לכם ברירה אלא להפציץ במבחן. אבל למה אני מספר לכם את כל זה? תגיעו לשיעור נסיון ותראו איך זה קורה.


וכמה זה עולה? בשיעורים פרטיים העלות נקבעת לפי מספר השיעורים שלקחתם. מחירים לדוגמה (כל השיעורים בני 90 דקות, כלומר שעה וחצי): שלושה שיעורים - 1590 שקלים, חמישה שיעורים - 2475 שקלים, עשרה שיעורים - 4650 שקלים.


למידה בקורס GRE קבוצתי

רוצים בכל זאת את חווית הלמידה הקבוצתית אבל לא בקבוצה של 15 - 30 משתתפים בה המורה שלכם לא זוכר איך קוראים לכם? יש לי פתרון גם לזה. ניתן להתכונן איתי למבחן GRE בקורס מצומצם משתתפים (עד 10 מקסימום, כאשר בממוצע יש 7 - 8 בקבוצה) ולחסוך את הנסיעות והפקקים והחניה - הקורס שלי מתקיים אונליין וכל שאתם צריכים לעשות הוא להתחבר מהבית או מהמשרד באמצעות קישור שאני שולח (אני עובד עם אפליקציית זום המעולה) ולהשתתף בשיעור מכל מקום בו אתם נמצאים, בארץ או בחו״ל. כמובן שגם תלמידי הקורס הקבוצתי מקבלים גישה למערכת הלמידה האינטרנטית ויותר מזה, לומדים עם מורה מקצוען שחי GRE והכי אוהב שתלמידים שלו מתקדמים ומצליחים במבחן.


וכמה זה עולה? קורס GRE כמותי - 1890 שקלים בלבד! קורס GRE מלא - 2790 שקלים בלבד!!


כל המחירים בפוסט זה נכונים לעת כתיבתו, בספטמבר 2019.


ומה עכשיו?

אהבתם את הפוסט? סבבה, אז למה שלא תצטרפו לרשימת תפוצה ותקבלו עדכונים על חומרים טובים כמו זה בהמשך? שימו מייל כאן למטה והרשמו. אני לא מספים, נשבע. חוץ מזה, צרו איתי קשר עכשיו בהודעה באתר או בווטסאפ כדי שנבדוק יחד איך הכי מתאים לכם להתכונן ל GRE.

אל תפספסו גם את המדריך שכתבתי לגבי למידה עצמית ל GRE ואם כבר במחירי קורס GRE עסקינן – אתם מוזמנים לקרוא את כל שאר הפוסטים שלי על GRE, עם כל מה שרציתם לדעת על מבנה מבחן GRE, סוגי שאלות במבחן GRE, הרשמה ל GRE ומועדי GRE.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page