top of page

!וולקאם

חמש סיבות ללמוד עם מורה פרטי ל GMAT

להתכונן ל GMAT לבד זה לא משימה פשוטה. יש כל כך הרבה נושאים לכסות, ולמרות שהכל מצלצל די מוכר מימי בית הספר הנשכחים, כשמנסים לפתור שאלות פתאום רואים שהדברים לא פשוטים כמו שהם נראים. נסיון לדלות מידע מהאינטרנט (איזו המצאה זו האינטרנט אה?) עשוי לגרום להצפה חושית של מאתיים מיליון שיטות עבודה, שאלות לדוגמה ודעות לכאן ולכאן (ולכאן) על כל דבר בערך. אז מה עושים? יש כאלה שנכנסים לחרדה ו/או לדכאון ורואים את הקבלה ל MBA מתרחקת מהם, ויש את אלה שלומדים עם מורה פרטי ל GMAT.


מורה פרטי ל GMAT

חמש סיבות ללמוד עם מורה פרטי ל GMAT


בניית תכנית עבודה ואסטרטגיית למידה

עם כל המידע הזה שיש על GMAT מאוד קל להתפזר. מורה פרטי ל GMAT שיודע את העבודה יקלוט מיד את המצב ההתחלתי שלכם ויתכנן יחד אתכם לו״ז למידה תפור למידותיכם, ברמת הפרטים הקטנים (והגדולים) - כמה שיעורים, מתי, מתי לעשות מבחן לדוגמה ראשון ומתי שני ומתי את השאר, מה בדיוק לעשות בבית אחרי כל שיעור, איך לוודא שאתם עובדים יעיל בבית, מתי לקבוע תאריך למבחן ועוד ועוד.


מורה פרטי ל GMAT

לו״ז גמיש והתאמה מוחלטת

תנו לי לנחש - אתם אנשים עובדים, ומצב טוב שאתם עובדים במשרה מלאה (אם טעיתי, זה פשוט משום שאתם במיעוט בין הנבחנים ב GMAT). זה אומר שאין לכם זמן להתפזר על מיליוני שעות למידה ל GMAT ואין לכם זמן לשבת בכיתה עם עוד עשרים איש עסוקים בדיוק כמוכם ולשמוע הרבה מידע שחלקו (לפעמים הגדול) פשוט לא רלוונטי לכם, וגם כשהתוכן כן רלוונטי הקצב איטי מדי או מהיר מדי ובקיצור - לא בדיוק מה שאתם צריכים. עם מורה פרטי ל GMAT אין דברים כאלה - השיעורים מתקיימים בימים ובשעות שנוחים לכם והתכנים והקצב מותאמים לכם בדיוק. לכן למרות (ומשום) שאני מכין ל GMAT בקירוב עשרים שנה, השיעורים שלי נראים תמיד קצת אחרת עם כל תלמידה או תלמיד שלי, כי אין שני תלמידים זהים. אני לא חופר במה שאתם כבר חזקים בו ואני סופר חופר במה שאני מזהה שאתם צריכים להתחזק בו עוד ובעיקר במה שיביא לכם את עיקר הנקודות במבחן.


הכנה ל GMAT

מחיר

הרבה אנשים מצפים שמחיר קורס GMAT פרטי יהיה גבוה בהרבה ממחירו של קורס GMAT קבוצתי. אם כך, תופתעו לשמוע שזה לא (בהכרח) המצב. מכירים את האדון יואל גבע ואת גברת קידום? תלמידים שאני מכין באופן פרטי ל GMAT משלמים פחות מאשר הם משלמים להם עבור הזכות לשבת בכיתה עם 20 - 30 תלמידים נוספים. לא רק זה, הנסיון שלי בהכנה ל GMAT עולה על הנסיון של הרוב המכריע של המורים שלהם.


הכנה לג׳ימט

חומרי לימוד

אני עובד עם החומרים המעודכנים ביותר ויודע גם ממה להזהיר אתכם בקשר לחומרי לימוד - לא תמיד החומרים הרשמיים הם אלה שיעזרו לכם הכי הרבה מצד אחד, אבל מצד שני יש הרבה תכנים לא רשמיים וקשה לדעת לבד מה טוב ומה פחות. תלמידים שלי מגיעים למבחן כשהם מכירים אותו כמו את כף ידם כי הם עובדים אך ורק עם השאלות הכי טובות שיש ועם הסימולציות הכי טובות שיש.



מעקב צמוד

מורה פרטי טוב ל GMAT הוא הרבה יותר ממורה - הוא המאמן שלכם להצלחה במבחן. זה אומר שהוא לא יוותר לכם כשאתם תרגישו שאתם לא מתקדמים כמו שצריך והוא יידע להוציא מכם את המיץ כדי שתוציאו מעצמכם את המקסימום. אצל מורה טוב אין דבר כזה לתת שיעורי בית ולחכות שאתם תשאלו אותו שאלות - הוא ידאג לשאול אתכם בדיוק מה עשיתם ומה לא עשיתם ועם אילו נושאים ו/או שאלות היו לכם בעיות, כדי שתוכלו לחדד עוד ועוד את אותם דברים עד למקסימום. רק ככה מצליחים ב GMAT ומקבלים את הציון שיכניס אתכם לתכניות ה MBA אליהן אתן שואפות להתקבל בחו״ל וגם בארץ.


מבחן GMAT

 

רוצים להצליח ב GMAT ולקבל את ציון שיעזור לכם להתקבל לתכנית ה MBA שאתם חולמים עליה? מלאו פרטים באתר או שלחו לי ווטסאפ עכשיו!


קבלה ל MBA

0 תגובות

!וולקאם

bottom of page