top of page

!וולקאם

מועדי מבחן ה-GRE

מבחן GRE מועדים - באילו תאריכים ניתן להיבחן ב-GRE?

אמל״ק: מועדי מבחן ה-GRE נפרשים על פני כל השנה. ניתן להבחן במבחן GRE ביותר מאלף מרכזי בחינה במעל 160 מדינות ברחבי העולם. מבחן GRE הוא מבחן ממוחשב המורכב מפרקי כתיבה, מתמטיקה ואנגלית. בדרך כלל מתקיים לפחות מבחן אחד בשבוע. שעות הבחינה הן בבוקר או בצהריים. תאריכים מפורסמים להרשמה על בסיס מקום פנוי לכן מומלץ לא לחכות לרגע האחרון ולהירשם בהקדם.



מועדי מבחן ה-GRE

כדי לבדוק מתי יש תאריכים למבחן GRE יש להיכנס לאתר הרשמי של חברת ETS, לבחור את סוג המבחן (GRE General Test), מיקום מרכז מבחן, ומשם להמשיך לבחירת התאריך והשעה. כדי להרשם תצטרכו ליצור חשבון באתר. עלות ההרשמה לבחינת ה-GRE הוא $205. מומלץ לבחור את תאריך הבחינה כך שישאר זמן לבחינה נוספת אם לא יתקבל הציון הדרוש. זמן ההמתנה המינימלי בין בחינות הוא 21 יום. אם תרצו לדחות או לבטל את ההרשמה תוכלו לעשות זאת עד 4 ימים לפני מועד בחינת ה-GRE, בתשלום נוסף של $50. אחרת, תחויבו במחיר הבחינה המלא. אם כבר נבחנתם בעבר ותרצו לשפר את הציון, תאלצו להמתין, כאמור, לפחות 21 ימים בין בחינה לבחינה ובכל מקרה לא תוכלו להיבחן מעל 5 פעמים בטווח של שנה אחת. וכעת לחדשות בהרחבה.


מועדי מבחן ה-GRE

הרשמה ל GRE

לפני שתתחילו בתהליך ההרשמה, כדאי להסגר על הפרטים כמו איך ליצור חשבון משתמש חדש באתר ETS:



ואיך להרשם למבחן GRE:



חשבון ETS

כדי להרשם למבחן GRE ולקבל את דו״ח הציונים במבחן, תצטרכו לפתוח חשבון באתר החברה הכותבת את המבחן, חברת ETS. בדקו את התנאים לגבי השם בו אתם משתמשים כאשר אתם נרשמים למבחן, כולל מה לעשות אם שיניתם את שמכם.


תעודה מזהה

עליכם להגיע למבחן עם תעודה מזהה הנושאת את השם בו השתמשתם בעת הרישום למבחן, כלומר דרכון. קראו את דרישות הזיהוי של המבחן.


מועדי מבחן ה-GRE

איפה ומתי נבחנים ב GRE?

בקישור הזה תוכלו למצוא מידע על מרכזי מבחן GRE ותאריכי המבחן.


התאמות (״הקלות״) לבעלי לקויות למידה ומגבלות פיסיות

אמנם לא כל מי שאובחן בתיכון כסובל מבעיות קשב וריכוז (כלומר: כולם) יזכה להתאמות במבחן GRE, אבל אם יש לך בעיות משמעותיות, שווה לנסות. קראו את הנדרש מכם כדי לעשות את תהליך קבלת ההתאמות במבחן.


מועדי מבחן ה-GRE

דחיה, ביטול והבחנות חוזרת במבחן GRE

ניתן לדחות את המבחן או לבטל אותו עד ארבעה ימים לפני מועד המבחן. אם ביטלתם בזמן תקבלו החזר בניכוי $50. קראו את התנאים לגבי ביטול או דחיה של המבחן. ניתן להבחן ב GRE עד חמש פעמים בכל תקופה של 365 ימים רצופים, ויש להמתין לפחות 21 יום בין שתי הבחנויות.



דיווח ציונים ושירותים נוספים

שירות ScoreSelect מאפשר לכם לשלוח את הציונים במבחן GRE האחרון שעשיתם או ציוני כל המבחנים שעשיתם בחמש השנים האחרונות. שירות GRE Search Service מאפשר לכם ליצור פרופיל במסד הנתונים של מבחן GRE. בתי ספר לתארים מתקדמים משתמשים בנתונים האלה על מנת לאתר מועמדים המתאימים לפרופיל המועמד שהם מחפשים.


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page