top of page

!וולקאם

מבחן GMAT - מועדים והרשמה

בדרך ל MBA עוצרים במבחן GMAT. המבחן מתקיים בארץ כל שבוע (לעיתים פעמיים בשבוע) במקום אחד בלבד - מרכז הבחינות של חברת Pearon ברמת גן (מגדל ב.ס.ר 1, קומה 9, רחוב בן גוריון 2). יש להגיע חצי שעה קודם אל אולם הבחינה, ושימו לב שיתכנו שינויים במועדי הבחינה בהתאם לאילוצים שונים והעומס על מרכז הבחינות באותה תקופה. ההרשמה למבחן מתבצעת באתר המבחן ועולה $250. על מנת להרשם יש לפתוח חשבון באתר, לבחור את מרכז הבחינות המועדף (לחובבי סיכון, ניתן להבחן גם בבית לחם, ברמאללה ובעזה) ואז את המועד המועדף.

מבחן GMAT: מועדים והרשמה

החל מאפריל 2020 (ונכון לכתיבת שורות אלה בינואר 2021) ניתן להבחן ב GMAT גם מהבית מבלי לצאת אל הפורענויות הממתינות לכם בחוץ. במבחן הבית אינכם כפופים למועדים אשר בהם נערך המבחן בחוץ, ואינכם כפופים לביטולי מועדים עקב הטלת עוצר בשל נגיפים, זומבים, או רצון של שליט כלשהו בלי שמות לעכב את משפטו.



מתי להרשם למבחן GMAT? כחודש לפני המועד בו אתם מתכננים להבחן. שימו לב לתקופות לחוצות יחסית - מועדי סגירת ההרשמה לאוניברסיטאות, בחודשים ספטמבר - נובמבר (להרשמה לחו״לֹ) ואפריל-מאי (להרשמה בארץ) - שבהן עלול להיות קשה להבחן בתאריך המבוקש.


איך תדעו מתי להבחן? ההכנה למבחן אורכת בין חודשיים לשלושה, אז תכננו את הלמידה שלכם בהתאם. אם פניכם ל MBA בארה״ב, הרי ש round 1 מתחיל בספטמבר ו round 2 בינואר. אם פניכם ל MBA באוניברסיטה *יוקרתית* בישראל, תצטרכו להבחן ב GMAT כמותי בלבד. שימו לב שמועדי GMAT הם בדרך כלל בשמונה בבוקר, אך שני מועדים בחודש הם בשעה מאוחרת יותר (9:15 או 11:00) לטובת העייפים שביניכם.


כמו כן יש לקחת בחשבון שאתם צריכים לחכות 16 יום בין שני מועדים של GMAT, כך שהוסיפו את התחשיב הזה לתכנון הזמנים שלכם בנוגע להרשמה ל MBA. בנוסף, יש מגבלה של עד חמש בחינות בכל תקופה של 12 חודשים ומגבלה חדשה יחסית נוספת של מקסימום שמונה הבחנויות ב GMAT כל החיים. כדי לקבל עוד שמונה הבחנויות, יש לעבור לגלגול הבא. לחתולים יש 72 הבחנויות אפשריות לפי תחשיב של שמונה פעמים כפול תשע נשמות. זו הסיבה שהמבחן נקרא GMAT CAT.


מועדי GMAT

מועדי GMAT (מחוץ לבית) במחצית הראשונה של שנת 2021:

פברואר: 1, 9, 10, 16, 17, 23, 24

מרץ: 1, 2, 8, 9, 10, 16, 17, 22, 29

אפריל: 5, 12, 19, 26

מאי: 3, 10, 12, 19, 25

יוני: 7, 14, 21, 28


 

רוצים לנסות מבחן GMAT לדוגמה בעצמכם ולראות כמה חמור מצבכם? פתחו חשבון חינמי באתר Veritas ועופו על זה. רוצים להבין למה אתם גרועים ב GMAT? כאן ההסבר המלא.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page