top of page

!וולקאם

הכנה לטופל: איך לומדים למבחן TOEFL ב 2024?

עודכן: 15 בפבר׳

התחלתם בהכנה לטופל? איך לומדים נכון למבחן TOEFL? בשאלה הזו יעסוק הפוסט הנוכחי. מבחן TOEFL הוא כידוע למי שזה ידוע לו, מבחן רמה באנגלית שנדרש מכל מי שרוצה לללמוד בארה״ב (ולעיתים גם באירופה).


איך לומדים לטופל?

נותרו מקומות אחרונים לקורס TOEFL הכי טוב בארץ! 😎😎😎 לפרטים ולהרשמה הכנסו, או שלחו לי הודעה כאן למטה או ווטסאפ עכשיו!


הכנה ל TOEFL


אבל בפוסט הזה אני רוצה להתייחס לשאלה שאני נשאל רבות: אם אני רוצה להתחיל ללמוד לבד למבחן, איך עליי לעשות זאת? ואיך בכלל לומדים למבחן TOEFL? ובכן חברות וחברים, הנה כמה דברים שיעזרו לכם להתחיל בהכנה ל TOEFL. אומר תחילה שמשום שהמבחן בודק את רמת האנגלית שלכם, ככל שתתעסקו יותר באנגלית בזמן הלמידה למבחן, כך ישתפר מצבכם וציונכם. אני מתכוון לכך שכדאי להתרגל לקרוא אנגלית ולשמוע אנגלית ולדבר אנגלית ולכתוב אנגלית ושוב ושוב. אוקיי, עכשיו הדברים לעשות.


הכנה ל TOEFL

1. ממליץ לפתוח במבחן לדוגמה, ממנו כדאי לעשות את שני החלקים הראשונים - קריאה ושמיעה (reading and listening). הרבה אנשים חוששים לעשות מבחן לדוגמה מיד בתחילת הלמידה ומתרצים זאת בכך שהם עדיין לא מוכנים לזה. אל תהיו מהאנשים האלה. לעשות מבחן לדוגמה מיד בתחילת הלמידה, לפני שעשיתם כל דבר אחר, נותן לכם תמונת מצב מצוינת על נקודת ההתחלה שלכם ומכניס אתכם לעניינים במהירות.


2. קוראים את הפוסט הזה שכתבתי על העשרת אוצר המילים שלכם ועבודה על ה spelling שלכם בעזרת האתר/אפליקציה Quizlet.com, ואז פותחים חשבון באתר לפי ההנחיות בפוסט ומתחילים לעבוד.


3. אתם קוראים אנגלית על בסיס יומיומי? כי תתפלאו לדעת שרוב הישראלים לא עושים זאת ואז מתפלאים שקשה להם לקרוא ולכתוב באנגלית. בפוסט הזה שלי ריכזתי עבורכם כתבות ומאמרים מעניינים (בעיקרם) ואף חילקתי לכם אותם לשבועות כדי שתוכלו להתמיד. אין, אני נשמה טובה.


4. ומה עם הבנת הנשמע? בעזרת אפליקציה מתאימה, למשל Google Podcasts או Apple Podcasts, תוכלו להקשיב לפודקאסטים בנושאים שונים ומגוונים. לא יודעים מה זה פודקאסט? זה כי אתם זקנים.


הכנה ל TOEFL

אוקיי, ועכשיו כשאתם יודעים איך מתחילים ללמוד למבחן TOEFL, מה עושים כדי להוציא את הציון שאתם צריכים? מצטרפים אליי ולתלמידיי האמיצים לאחת מקבוצות ההכנה למבחן TOEFL ועוברים את המבחן בלי בעיה ואפילו בכיף.

 

רוצים להצליח ב TOEFL? הצטרפו לקורס TOEFL האינטרנטי שלי, המתקיים (כמעט) כל חודש וכולל את כל מה שצריך לדעת כדי לעבור בהצלחה את המבחן. רוצים עוד פרטים ו/או להרשם לקורס הקרוב? שלחו לי הודעה כאן למטה או ווטסאפ עכשיו!

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page