top of page

!וולקאם

ספרי הכנה למבחן TOEFL

עודכן: 4 במרץ 2020

ספרי TOEFL

הכנה ל TOEFL יכולה להיות תהליך מרתיע לפעמים, אבל היא לא חייבת להיות. אם אתם נחושים להגיע לציון 100 ב TOEFL (או לכל ציון אחר), אתם בהחלט יכולים לעשות את זה, אבל זה דורש מכם להפסיק לפחד מאנגלית ולהתחיל להתעסק בה. כמובן שאתם צריכים גם ללמוד את הפורמט של המבחן ואת מה שהולך בכל אחד מארבעת החלקים שלו. בפוסט הזה אעשה סקירה תמציתית של חמישה ספרי הכנה למבחן TOEFL, וקורס הכנה אחד ל TOEFL, מהטוב יותר לטוב פחות.


נותרו מקומות אחרונים לקורס TOEFL הכי טוב בארץ! 😎😎😎 לפרטים ולהרשמה הכנסו, או שלחו לי הודעה כאן למטה או ווטסאפ עכשיו!

ספר הכנה ל TOEFL

ספר 1 (וגם ספר 2 ו 3): Official Guide to the TOEFL iBT, Official TOEFL iBT Tests Volume 1, Official TOEFL iBT Tests Volume 2

שלושת הספרים הללו הם ספרי ההכנה היחידים למבחן TOEFL שהם בהוצאת ETS, החברה האמריקאית שאחראית על מבחן TOEFL. הראשון מבין השלושה, TOEFL Official Guide, כולל חלק של הסברים ודוגמאות לארבעת חלקי המבחן וחלק שני שכולל ארבעה מבחנים מלאים. שני הספרים הנוספים, Official TOEFL iBT Tests Volume 1 וממשיכו Official TOEFL iBT Tests Volume 2 לא כוללים הסברים ודוגמאות, אלא רק מבחנים שלמים - חמישה כאלה בכל אחד משני הספרים. כל שלושת הספרים כוללים גם דיסק עם קטעי השמיעה, בהם תשתמשו בחלקי השמיעה, הדיבור והכתיבה של המבחן. החסרון של עבודה עם ספרים בהכנה ל TOEFL הוא שהמבחן האמיתי הוא ממוחשב, ככה שהכנה ל TOEFL תוך שימוש בספר בלבד יכולה לגרום לכם לתבהלה ביום המבחן האמיתי. מה עושים? ראו בהמשך את הפירוט שלי על TPO.



ספר 2: Cambridge Preparation for the TOEFL Test

לספר הותיק הזה יש שני יתרונות מרכזיים - הוא מגיע עם דיסק ובו שבעה מבחנים ממוחשבים מלאים, והוא כולל חלק נכבד של skill building, כלומר ניתן להשתמש בו כדי לשפר את מיומנויות השפה שנבדקות במבחן TOEFL ולא רק על מנת לתרגל מבחנים. חסרונות: חלק מהמבחנים קשים מדי (יותר מהרמה של המבחן האמיתי).

ספר 3: Vocabulary and Grammar for the TOEFL Test

ספר שיעזור לכם לחזק את אוצר המילים הרלוונטי למבחן TOEFL. חוץ מרשימות המילים, הספר כולל גם תרגול של המילים בהקשרים בו תתקלו בהם במבחן האמיתי.



 

הערה חשובה לגבי כל ספרי ההכנה למבחן TOEFL: מבחן TOEFL התקצר בתחילת אוגוסט 2019, אך נכון לרגע כתיבת שורות אלה (בספטמבר 2019), אין עדיין ספרי הכנה למבחן שמותאמים לפורמט החדש והמקוצר.


 

כדי להבין את ההבדלים בין המבחן בפורמט הקודם והמבחן בפורמט החדש, צפו:





לא ספר: קורס TOEFL אונליין

רוצים להתכונן ל TOEFL אבל חוששים לעשות את זה לבד? אתם לא חייבים! הצטרפו לקורס TOEFL אונליין שלי, שכולל חמישה מפגשים בני שלוש שעות עם כל מה שצריך לדעת על מבחן TOEFL כדי לעבור אותו בהצלחה. הקבוצות שלי קטנות ואינטימיות, בהשתתפות 6 - 8 תלמידות ותלמידים, והקורס הוא אונליין, כלומר מתקיים מהבית באמצעות מחשב ובלי הצורך המעיק לפנות זמן כדי לנסוע לשיעור ולעמוד בפקקים ולחפש חניה וכו׳ וכו׳.


ולבסוף, חשוב לציין שזה מעולה שתפתרו מבחן TOEFL לדוגמה כמה וכמה פעמים במהלך הלמידה שלכם, אבל שזה לא מספיק. אתם חייבים להתרגל לקרוא כתבות ומאמרים באנגלית ולשמוע אנגלית כמה שיותר, וגם להעשיר את אוצר המילים שלכם במילים רלוונטיות.


 

רוצים עוד מידע על מבחן TOEFL ועל אפשרויות ההכנה אליו? השאירו לי פרטים באתר או שלחו לי ווטסאפ עכשיו!

0 תגובות

!וולקאם

bottom of page