top of page

!וולקאם

מאמרים לקריאה ללומדים לפסיכומטרי: אנגלית

עודכן: 17 במרץ 2020


קריאה לפסיכומטרי

היוש לכל גיבורי הפסיכומטרי. בשונה ממה שרבים חושבים בטעות, הפסיכומטרי, במיוחד כיום, הוא לא מבחן של טריקים וקונצים, אלא מבחן שבודק בראש ובראשונה מיומנויות שנרכשות לאורך זמן, כמו הבנת הנקרא, חשיבה ביקורתית, לוגיקה, הפרדת עיקר מטפל והבנה של קשרים בין משתנים. אחת הדרכים הבדוקות לחזק את היכולות האלה, גם בפרק זמן של כמה חודשים, הוא קריאה מרובה. תוסיפו על זה את העובדה ש 50% מהציון במבחן (20% של פרקי האנגלית ו 30% של פרקי העברית ללא החיבור) בודק הבטים שונים של הבנת הנקרא (וגם אוצר מילים), ויוצא שלמי שרגיל לקרוא ביום יום שלו יש יתרון עצום בפסיכומטרי על מי שלא.


קורס הפסיכומטרי אונליין שלי יוצא שוב לדרך בקרוב, ונשארו מקומות אחרונים. רוצים להצטרף? אפשר לעשות את זה כאן באתר. רוצים לשאול משהו? השאירו פרטים או שלחו לי ווטסאפ עכשיו!


מה לקרוא? יש שקוראים ספרים, וזה סבבה. החסרון של קריאת ספרים זה שלוקח זמן לסיים ספר ולכן הגיוון בנושאים ובאוצר המילים קטן יחסית. עדיף, בהקשר הפסיכומטרי, לקרוא מאמרים וכתבות. בפוסט הזה אציע רשימה של מקורות לקריאה. מומלץ לקרוא מאמר / כתבה אחד / אחת ליום. זה עושה פלאים להבנת הנקרא שלכם ולציון שלכם. לשם נוחות, חילקתי את הרשימה ל 12 קבוצות של ארבע/ה כדי שתוכלו לקרוא לאורך כל הלמידה שלכם למבחן (טוב, באחרונה יש קצת יותר).


הידעתם? אני מסייע לתלמידים בהכנה לפסיכומטרי כבר 20(!) שנה, במהלכן לימדתי אלפים של תלמידים בדיוק כמוך איך לעבור את המבחן הזה בהצלחה ולהתקבל לתואר הנכסף. רוצים עוד פרטים? השאירו לי הודעה באתר או שלחו לי ווטסאפ עכשיו!


בפוסט הזה יש רשימה מקבילה של מאמרים בעברית.


Week 1:


Week 2:


Week 3:


Week 4:


Week 5:


Week 6:


Week 7:


Week 8:


Week 9:


Week 10:


Week 11:


Week 12:

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page