top of page

!וולקאם

שאלות נפוצות על הכנה למבחן IELTS

עודכן: 6 ביוני 2019

כמה זמן מתכוננים למבחן IELTS?

יש כאלה שמתכוננים שלושה חודשים ויש כאלה שמתכוננים שבוע. בממוצע - וגם מה שמומלץ לרוב הנבחנים - מתכוננים בין חודש לחודשיים. ככל שהפער בין רמת האנגלית הנוכחית לציון הדרוש גדול יותר, זמן ההכנה שתדרשו אליו ארוך יותר.


כל כמה זמן יש מבחן? למבחן IELTS יש שני פורמטים: academic IELTS משמש לטובת ויזת לימודים בחו״ל ונערך בארץ אחת לחודש. General training IELTS משמש לטובת ויזת הגירה / עבודה ונערך בארץ אחת לחודשיים-שלושה.


איך נרשמים למבחן IELTS? באינטרנט, באמצעות כרטיס אשראי.

רוצים להצליח ב IELTS (או ב TOEFL)? הצטרפו לקורס IELTS (או TOEFL) האינטרנטי שלי, המתקיים (כמעט) כל חודש וכולל את כל מה שצריך לדעת כדי לעבור בהצלחה את המבחן. רוצים עוד פרטים ו/או להרשם לקורס הקרוב? שלחו לי הודעה כאן למטה או ווטסאפ עכשיו!

הכנה למבחן IELTS

מה זה מבחן IELTS? ראשי תיבות של International English Language Testing System. מדובר במבחן בינלאומי המודד רמת אנגלית כשפה שניה. מי שרוצה לקבל ויזת לימודים / הגירה / עבודה לאנגליה, אוסטרליה, ניו זילנד או קנדה צריך לעבור את המבחן הזה או את אחד המקבילים שלו.


איך מתבצעת ההכנה למבחן IELTS? אני מכין למבחן בשיעורים פרטיים. כל שיעור שלי אורך שעה וחצי. בממוצע לוקחים אצלי חמישה - שישה שיעורים כאלה, כלומר בין 7.5 לתשע שעות לימוד. לאחר כל שיעור אני נותן משימות תרגול נוספות כדי שתוכלו להמשיך להתקדם בין השיעורים וכדי שאני אוכל לעקוב אחרי ההתקדמות שלכם ולראות באיזה חלקים אתם כבר מסתדרים ואיזה חלקים דורשים עבודה נוספת.

מורה פרטי ל IELTS

מה כוללת ההכנה למבחן IELTS? לאחר שאנחנו לומדים להכיר את מבנה המבחן, את החלקים, הזמנים, הציונים וסוגי השאלות, אנחנו נכנסים פנימה לכל אחד מארבעת החלקים ומפרקים אותם למנות קטנות. לכל חלק יש את הדגשים שלו, את מה שנכון לעשות ואת מה שכדאי להמנע מלעשות. הכנה טובה ל IELTS כוללת הרבה מרכיבים של הגיון, חשיבה, ניהול זמנים ותכנון, לצד מאפיינים של השפה האנגלית.

איך אתה יודע להכין למבחן IELTS? התחלתי ללמוד אנגלית בגיל 4 ולא הפסקתי עדיין (בעת כתיבת שורות אלה אני בן 41). אני אוהב אנגלית וחוקר אותה ואת נפלאותיה שנים רבות. אני משלב את האהבה לאנגלית עם חיבתי המוזרה למבחנים פסיכומטריים, ומזה עשרים שנה שאני מכין אנשים לשלל מבחני מיון, כולל מבחני רמה באנגלית כמו IELTS, TOEFL, PTE ומבחן אמי״ר, מבחנים פסיכומטרים כמו GMAT, GRE, SAT, פסיכומטרי ופסיכוטכני. בנוסף אני מסייע בכתיבת החיבורים בתהליך האפליקיישן לקולג׳ים ואוניברסיטאות בארה״ב ובאירופה.

כמה תלמידים לימדת למבחן IELTS? מעל 500.

קורס IELTS

מה אחוזי ההצלחה של תלמידים שלך? תשעה מכל עשרה תלמידים שלי עוברים את המבחן בציון שמספק אותם. העשירי גם יכול היה לעשות את זה אבל לא עשה את כל המטלות שנתתי לו.

מה קורה אם לא עברתי את המבחן? כאמור זה לא קורה הרבה, אבל לפעמים כן. אחרי שעושים את המבחן פעם אחת ומקבלים ציון, אנחנו יכולים לדעת בדיוק מה היה חסר כדי לעבור. אצל רוב הנבחנים מדובר על חצי נקודה עד נקודה בחלק הכתיבה, ואת זה אפשר להשלים בעבודה ממוקדת על החלק הזה בלבד.

אפשר לעבוד איתך רק על חלק הכתיבה? בהחלט. אפשר לעבוד על מה שרוצים, וזה אחד היתרונות הגדולים של עבודה בפורמט האישי של אחד על אחד. יש לי לקוחות ששולחים לי חיבורים במייל ומקבלים ממני פידבק מפורט והערכת ציון ויש לי תלמידים שמעדיפים לעשות את העבודה הזאת במסגרת שיעור. מה שנוח.

מצאתי באינטרנט מורים פרטיים שלוקחים מאה שקל לשעה. למה אתה יקר יותר?

ֿכי אני לא מלמד ל IELTS כעבודה צדדית. אני מכיר את המבחן הזה ומכין אליו כבר עשרים שנה ואני יודע לעשות את העבודה שלקוחות שלי מחפשים: לעזור להם לעבור את המבחן בקלות יחסית. חוץ מזה, אין טעם להסתכל על העלות השעתית. מה שמשנה היא העלות הכוללת של ההכנה. תלמיד IELTS שלי מוציא בממוצע 2000 שקלים על ההכנה למבחן, פחות משהיה מוציא אם היה פונה ללמוד בקורס עם עוד משתתפים ללא המקצועיות שלי והפוקוס בו בלבד.

מה אם רמת האנגלית שלי נמוכה? אז כדאי לך להתחיל לשפר אותה, וזה מאוד קל לעשות ברגע שמחליטים להתלבש על זה. אתם מוזמנים לדבר איתי ולקבל ממני המלצות לקריאה ולעבודה על אוצר המילים.



מבחן IELTS

רוצים להצליח ב IELTS (או ב TOEFL)? הצטרפו לקורס IELTS (או TOEFL) האינטרנטי שלי, המתקיים (כמעט) כל חודש וכולל את כל מה שצריך לדעת כדי לעבור בהצלחה את המבחן. רוצים עוד פרטים ו/או להרשם לקורס הקרוב? שלחו לי הודעה כאן למטה או ווטסאפ עכשיו!

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page