top of page

!וולקאם

מבחני SAT לדוגמה, ולמה לוותר עליהם בהכנה שלכם זה רעיון רע

עודכן: 6 ביוני 2019

טונות של תלמידים חביבים יוצרים איתי קשר ואומרים לי משהו בסגנון ״אבי, למדתי ל SAT בחברת שקר כלשהו לא נזכיר שמות ונתנו לי ספרים ששוקלים שני טון עם מיליארד וחצי שאלות וישבתי בחדר שלושה חודשים ופתרתי ולמדתי ובסוף הלכתי למבחן ולא קיבלתי את הציון שאני צריך *בכי*״. כשאותם תלמידים מגיעים אליי לשיעור אני מגלה שבאותו קורס יוקרתי שכחו לספר להם כמה חיוני גם לעשות סימולציות SAT אבל גם לתחקר אותן היטב ולהפיק מהן תובנות שעוזרות להשתפר. יש כמה סיבות מצוינות לעשות מבחני SAT לדוגמה בשלב השני של ההכנה שלכם למבחן.


 

הידעת? אני מכין ל SAT באמצעות קורס SAT יחודי שקורה כולו אונליין, מהמחשב אצלך בבית. הקורס למועד הקרוב נפתח ממש עוד מעט, אז הקדימו להרשם. רוצה לדעת עוד? צרו איתי קשר עכשיו בהודעה כאן למטה או בווטסאפ.


 

מבחני סימולציה SAT

מבחני תרגול עוזרים להכיר את המבחן האמיתי לא משנה כמה שאלות מספרים עשיתם וכמה חרשתם על Khan Academy, בסופו של דבר המבחן הוא הרבה יותר מאוסף שאלות. חלק ממה שאתם נמדדים עליו בכלל לא קשור למתמטיקה ולאנגלית של הפרקים, אלא לתכונות שלכם כמו היכולת שלכם לתעדף משימות ולנהל זמן ורמת קור הרוח שאתם מפגינים בלחץ הזמן. אתם הכי לא רוצים להגיע ליום המבחן ולגלות שאתם לא יודעים כמה זמן מוקצב לכל פרק של המבחן וכמה שאלות יש בכל פרק ואיך השאלות מתחלקות בין שאלות אמריקאיות ופתוחות בפרקי המתמטיקה וכמה קטעי קריאה יש בפרק אנגלית 1 וכמה בפרק אנגלית 2 ובכלל מה הולך במבחן הזה.



מבחני סימולציה SAT

מבחני תרגול טובים למוטיבציה

שוב, לתרגל שאלות לפי מקבצים עם או בלי לחץ של זמן זה טוב וחשוב בתחילת הלמידה, אבל חשוב להציב יעדים מדידים ולעמוד בהם, ואין כמו מבחני תרגול כדי לתת לכם תמונת מצב ולהציב בפניכם מראה. בין שהמראה מציגה תמונה שאתם אוהבים ובין שפחות, הערכת הציון תתן לכם מוטיבציה להמשיך ולהשתפר על ידי תחקור של העבודה שלכם והסקת מסקנות. המבחנים גם יעזרו לכם לחדד את ההבנה לגבי התחומים שבהם אתם חזקים יותר וחזקים פחות וכך יעזרו לכם למקד את הלמידה ולהפסיק לבזבז זמן על דברים שאתם כבר טובים בהם, ואין בוסט טוב יותר למוטיבציה מאשר ההבנה שאתם יכולים ללמוד פחות משחשבתם.



מבחני תרגול משפרים ניהול זמן

מבחן SAT אמנם דורש מכם ידע בסיסי באנגלית ובמתמטיקה אבל הוא לא באמת ״מבחן על חומר״ סטייל מבחני הבגרות של נפתלי ״די כבר״ בנט. חוץ מלשלוט בחומר הבסיסי עליכם לפתח אסטרטגיית פתרון מבחן ולשפר מהירות. דורות של נבחני SAT ניגשים למועדי SAT בישראל בלי שתרגלו בלחץ של זמן. זאת ועוד, נבחנים שלוקחים קורסי הכנה שונים בלי להזכיר שמות מקבלים ספרים שחלקם רווי טעויות וחלקם כוללים שאלות שפשוט לא נראות כמו שאלות ב SAT. אבל מעבר לכל הדברים האלה, אם אתם לא מתרגלים פרקים שלמים אתם שורפים זמן על זוטות במקום להתמקד בעיקר.



מבחני סימולציה SAT

 

הידעת? אני מכין ל SAT באמצעות קורס SAT יחודי שקורה כולו אונליין, מהמחשב אצלך בבית. הקורס למועד הקרוב נפתח ממש עוד מעט, אז הקדימו להרשם. רוצה לדעת עוד? צרו איתי קשר עכשיו בהודעה כאן למטה או בווטסאפ.

0 תגובות

!וולקאם

bottom of page