top of page

!וולקאם

מבחן GMAT מהבית - GMAT™ Online Exam

מבחן GMAT מהבית

קורונה או לא קורונה, שום מגפה עולמית בסדר גודל שלא נראה מאז השפעת הספרדית לא תעצור את ה GMAT. מעתה ועד להודעה חדשה מבחן GMAT עובר להקרא GMAT Online, או בקיצור GO, ואתם תעשו אותו מהבית, בתחתונים בלבד + כפפות + מסכה + אלכוג׳ל. מבחן GMAT מצטרף בכך לאחיו השנואים, מבחן GRE ומבחן TOEFL, אשר כבר עברו למהדורת בית.


והנה סרטון הסבר קצר בכיכובם של חולי קורונה שבמקום מכונת הנשמה קיבלו מבחן GMAT:



מבנה GMAT Online

בכל מקרה, GMAT Online הולך לכלול רק שלושה מארבעת החלקים של מבחן GMAT CAT הרגיל - החלק המיותר המכונה AWA (חיבור) נשמט לו סוף סוף מהמבחן ונקווה שלא יחזור לעולם. ביי ביי AWA, היית חלק מיותר. אם כך נותרו להם שלושת החלקים האהובים כמותי - מילולי - IR. אני מזכיר שבחלק הכמותי יש 31 שאלות ב 62 דקות, בחלק המילולי 36 שאלות ב 65 דקות וב IR יש 12 שאלות ב 30 דקות. במבחן GMAT Online, לפחות לעת עתה, לא ניתן לבחור את סדר החלקים כמו במבחן הרגיל. הסדר הקבוע הוא כמותי ראשון, מילולי שני, IR שלישי ואחרון.

הזמן הכולל של מבחן GMAT Online הוא שעתיים ארבעים וחמש נטו, או שלוש שעות ברוטו כולל 15 דקות לפרוצדורת ההזדהות וההתחלה של המבחן. יש הפסקה אחת של 5 דקות בין המילולי ל IR.


GMAT Online

ציונים ב GMAT Online

הציונים נשארים כשהיו: ציון כמותי ומילולי בין 0 ל 60 וציון IR בין 0 ל 8, ובנוסף ציון כללי המשלב את הציונים הכמותי והמילולי בלבד ונע בטווח של 200 עד 800. הציונים עדיין בתוקף ל 5 שנים, ומבחן GO לא יחשב כאחד משמונת המבחנים שאפשר לעשות במהלך החיים האלה, וגם לא כאחד מאינסוף המבחנים שתוכלו לעשות בגלגולים הבאים שלכם.


לשלוח ציונים לאוניברסיטה

יהיו לכם שתי הזדמנויות לשלוח את ציוני GMAT Online לאוניברסיטה - במהלך ההרשמה למבחן תוכלו לבחור עד חמישה בתי ספר לשלוח אליהם ציונים (ניתן לשנות את הבחירה הזו עד 24 שעות לפני המבחן). בנוסף, לאחר שתקבלו את הציון הרשמי במייל תוכלו גם לבחור לשלוח ציונים. שימו לב שבמבחן GO לא תקבלו את הציונים מיד בתום המבחן, אלא רק במייל שבעה ימי עסקים לאחר המבחן.


ג׳ימט מהבית

מועדי מבחן GMAT Online

ניתן להבחן ב GO מתי שבא לכם. בינתיים המבחן ירוץ במתכונת האונליין עד 15 ביוני, אבל מי יודע מה יהיה אחר כך. ניתן להבחן גם על מחשבי חלונות וגם על מק. המבחן מהבית יעלה $200 (לעומת $275 למבחן הרגיל). ניתן לשנות מועד עד 24 שעות לפני המבחן באתר המבחן בעלות של $25, ולבטל מועד בעלות של $100. לא ניתן לשנות או לבטל פחות מ 24 שעות לפני מועד המבחן. לעת עתה ניתן להבחן ב GO פעם אחת בלבד, ולא ניתן לבקש לבטל ציון כמו שאפשר במבחן הרגיל.


התאמות ללקויי למידה

אין להרשם למבחן לפני שקיבלתם אישור על התאמות.


הכנה למבחן GMAT Online

כמו תמיד (או לפחות בעשרים השנים האחרונות) אני ממשיך לעזור לנבחנים מכל העולם לעבור בהצלחה את מבחן ה GMAT ולהתקבל לבתי הספר למנהל עסקים. אפשר ללמוד איתי בשיעורים פרטיים אונליין או לרכוש את קורס GMAT אונליין המהמם שלי ללמידה עצמית. רוצים להתייעץ לגבי הכנה ל GMAT או לשאול שאלות על מבחן GMAT מהבית? קבעו לנו שיחת יעוץ חינם בכיף. ובינתיים בבלוג שלי יש טונות של מידע על מבחן GMAT ועל תהליך הקבלה ל MBA, אז טוסו לשם, ובינתיים קבלו את ג׳ון טרוולטה לא מבין מה אין אף אחד במשרד:





0 תגובות

!וולקאם

bottom of page