top of page

!וולקאם

ציוני IELTS TOEFL PTE DUOLINGO: המרות

עודכן: 14 בפבר׳


המרת ציוני מבחני אנגלית IELTS TOEFL PTE DUOLINGO

שלום!

אני לא שומע אתכם!

שלום!!!!!


לא משנה, הייתי בהופעה אמש. בכל מקרה, לכל הפונים אליי ושואלים אותי ״אבי, האוניברסיטה דורשת ממני 7 ב IELTS אבל אני יכולה לעשות מבחן TOEFL, כמה זה יוצא שם?״ או ״אבי, אני צריך רמה B2, כמה זה לפי מבחן דולינגו?״ ועוד ועוד שאלות מהסוג הזה, הנה-פוסט-שיעיף-לכם-ת׳תחת. כלומר ישיב על שאלותיכם. סליחה.



בטבלה המצורפת תוכלו לראות את כל ההמרות בין ארבעת מבחני האנגלית הקיימים נכון לרגע כתיבת שורות אלה ביוני 2021: TOEFL, IELTS, PTE, Duolingo, וגם את המעבר בין ציוני המבחנים האלה ורמות האנגלית הסטנדרטיות של האיחוד האירופי, CEFR.



אז למי ששאלה מה המקבילה של ציון 7 במבחן IELTS במונחי מבחן TOEFL, התשובה לפי הטבלה היא ציון של 94 עד 101. לאותה זו ששאלה, שימי לב שאוניברסיטאות לא נוקבות בטווח ציונים, אלא בציון מינימום נדרש, אז לא לפספס את זה כדי לא לבכות אחר כך. בדרך כלל אוניברסיטאות שדורשות 7 ב IELTS גם דורשות (לחלופין) ציון 100 לפחות בטופל ולהפך. למה? ככה.



ולמי ששאלה כמה זה B2, התשובה היא שזה לפחות 46 ב TOEFL, או 5.5 ב IELTS, או 36 ב PTE או 85 בדולינגו.


שאלות? בעיות? מענות? ת״ש? מין? כלכלה? סליחה, שרתתי בצנחנים בשנות התשעים. כתבו לי הודעה כאן באתר או השאירו לי פרטים או סתם שלחו לי ווטסאפ כמו שעושים הצעירים. אתם גם יכולים לקבוע לנו שיחת יעוץ חינם. נכון כיף חיים? יאללה ביי.




!וולקאם

bottom of page