top of page

!וולקאם

פקקים זה לחלשים: עכשיו השיעורים איתי גם באינטרנט

עודכן: 11 במרץ 2020

חיפשתם מורה פרטי אונליין, קורס אונליין או שיעורים פרטיים אונליין? הגעתם למקום הנכון.


מורה פרטי אונליין

אני מלמד במיקום מרכזי ממש בתל אביב (6 דקות הליכה מתחנת רכבת השלום / קניון עזריאלי), אז מצד אחד נוח להגיע אליי ומגיעים אליי תלמידים מכל הארץ. מאידך, יש תמיד את האנשים שהלו״ז שלהם לחוץ מדי או שסתם לא בא להם לצאת להרפתקאות בדרכים. לטובת אותם אנשים, אני מלמד את אותם שיעורים שאני עושה פיסית בתל אביב, גם דרך האינטרנט. וזה עובד, אתם שואלים? כן!!! אני עונה. לימדתי באינטרנט תלמידים מכל רחבי העולם, כולל מקומות אקזוטים כמו סין, שוויץ, ארה״ב, גרמניה, הולנד ומבשרת ציון.


מורה פרטי אונליין

שיעורי אונליין: יתרונות


למרות ששיעורי אונליין קיימים כבר לא מעט זמן, יש רבים שעדיין חוששים מהעניין. לטובתם אני רוצה להציג בפוסט הזה את היתרונות המרכזיים של למידה עם מורה פרטי אונליין. למעשה, כיום אני מעביר כ 70% מהשיעורים שלי בלמידה מרחוק. ללמידה אונליין יש מספר יתרונות משמעותיים על למידה פנים-אל-פנים.


זמינות

חיפשתם מורה פרטי בבאר שבע? בחיפה? בטורונטו? במילאנו? המגבלות הגאוגרפיות הן לא בעיה כשמדובר במורה פרטי אונליין. אתם יכולים לקבוע איתי מכל מקום (וכמעט בכל שעה) וללמוד בעברית או באנגלית עם מורה מעולה.


נוחות

אין יותר צורך לעמוד בפקקים, לחפש חניה, לשלם חניה ולהזיע - אתם יכולים לעשות את השיעור בנוחות מהבית או מהמשרד. את הזמן שחסכתם על כל הנ״ל אתם יכולים להשקיע בלתרגל ולהשתפר, כי ידוע ש practice makes perfect.


טכנולוגיה

כל מה שאתם צריכים כדי ללמוד איתי אונליין זה מחשב עם מיקרופון וחיבור לאינטרנט. זהו! אחרי שנקבע אשלח לכם קישור בעזרתו תתחברו לשיעור. פשוט וקל. אני עובד עם זום (zoom.us) - שירות שיחות וידאו סופר-נוח. מי שמכיר את הבעיות שהיו פעם בשירותי השיחות כמו סקייפ ישמח לדעת שהטכנולוגיה כיום התקדמה שנות אור ממה שהיה אז. בשיעורים הפרטיים אונליין שאני עושה עם זום אני משתף אתכם את המסך שלי ואנחנו רואים יחד את ההסברים והשאלות, אני כותב על המסך עם המקלדת או עם עט וככה יכול להראות לכם את הפתרונות כמו שכותבים על לוח ואני יכול להעביר קישורים וקבצים בשניות. בעזרת זום אני גם עושה את הקורסים שלי, למשל קורס TOEFL, וכל המשתתפים מתחברים מהבית בקלות ובנוחות.


קורונה

אתם בבידוד? חוששים לנסוע באוטובוס? אוהבים להיות בבית עם התה והלימון והספרים הישנים? כל אלה לא צריכים למנוע מכם לקבל את ההכנה הטובה ביותר למבחן שהולך ומתקרב. עם מורה פרטי אונליין אין סיבה שלא להצליח במבחן, אז קדימה, קבעו איתי שיחת יעוץ חינם ונתחיל לעבוד!


שיעור אונליין

אם חיפשתם הכנה למבחנים ישראלים כמו פסיכומטרי, אמי״ר, אמיר״ם, מימ״ד או פסיכוטכני; מבחנים חו״לים כמו GMAT, GRE, SAT, ACT, TOEFL, IELTS, BMAT, IMAT, HUMAT; או עזרה בתהליך האפליקיישן לאוניברסיטאות הטובות בחו״ל - הגעתם למקום הנכון. עם נסיון של 20 שנה ואהבה ללמידה ולתלמידים, עזרתי כבר לאלפי ישראלים ולא-ישראלים להתקבל ללימודים בארץ ובעולם ו/או לצלוח את תהליך ההגירה שלהם. ובזכות שיעורי אונליין תוכלו לקבל את ההכנה הטובה ביותר למבחן שלכם כשאתם יושבים על הספה בסלון שלכם מבלי להזיע בחודשי הקיץ הקשוחים או להרטב בחודשי החורף הלא קשוחים. יש!!!

0 תגובות

!וולקאם

bottom of page