top of page

!וולקאם

למה אתם לא משתפרים ב GMAT?

עודכן: 16 ביוני 2019

אז רציתם לעשות ג'ימט כמותי או ג'ימט מלא ולהתקבל לבית ספר למנהל עסקים ולעשות מלא כסף כי כסף זה הכל בחיים נכון?! אז נרשמתם לקורס GMAT ביואל גבע או באופק וישבתם שעות וסיפרו לכם על משוואות ומשולשים ואחוזים ונרדמתם וחלמתם שאתם חוזרים לימי בית הספר והמורה גוערת בכם שלא הכנתם שיעורים ואז הגיע יום המבחן וזה היה סיוט ואז הוא נגמר והמחשב הראה לכם את הציון וחשכו עיניכם. איך כזה נמוך?! הרי אתם יודעים את כל החוקים.

למה אתם לא משתפרים ב GMAT? כי חוקים זה לא הקטע של המבחן הזה. אם היו רוצים לבחון אתכם במתמטיקה לא היו נותנים לכם שאלות שהרמה המתמטית שלהן היא של יסודי או חטיבה. מה שהמבחן בודק הוא שני דברים בעיקר: יכולות אנליטיות ( וניהול זמן - בדיוק שני הדברים שאי אפשר ללמד בקבוצה של עשרים איש.

מה זה יכולות אנליטיות? היכולת לפתור בעיה מתוך ניתוח של המרכיבים שלה ותוך זיהוי הפתרון ההגיוני ביותר, היכולת להעריך את נקודות החוזק והתורפה שלך, היכולת לחשוב מכמה נקודות מבט שונות ולעשות אינטגרציה בין פרטי מידע שונים.

ומה לגבי ניהול זמן? המון תלמידים שמגיעים אליי מספרים שלימדו אותם פשוט לנסות לפתור את השאלות עד שנגמר הזמן. אין טעות גדולה מזו בג'ימט, שהמודל האדפטיבי שלו מעניש קשות על טעויות בשאלות קלות. בלי תכנית פעולה מסודרת שנותנת מענה לאלגוריתם של המבחן, ובלי לשים דגש בהכנה שלכם למבחן על ההיבטים האסטרטגיים שלו, אין מצב לקבל ציון גבוה (אפילו שאתם מכירים את נוסחאות הכפל המוצר).

שאלות? מוזמנים לשלוח לי הודעה, ובהצלחה בהכנה ל GMAT ✔️✔️✔️

0 תגובות

!וולקאם

bottom of page