top of page

!וולקאם

5 סימנים שאתם צריכים מורה פרטי

עודכן: 7 ביולי 2018


חמישה סימנים שאתם צריכים מורה פרטי

כשהייתם ביסודי יכולתם לבקש מההורים עזרה בשיעורי הבית. אבל כבר בחטיבה ובתיכון הפתרון הזה כבר לא ממש עובד. עכשיו כשלפניכם מבחן קשוח כמו GMAT, GRE, SAT או TOEFL בדרך לתואר בחו"ל, IELTS או PTE לויזת הגירה, או פסיכומטרי, אמי״ר, או מימ״ד, כדאי לזהות את הסימנים שאולי כדאי להעזר במורה מקצועי שמכיר מעולה את המבחן שאתם צריכים לעבור.


5 סימנים שאתם צריכים מורה פרטי


סימן #1: שיעורי הבית לוקחים שעות

אם אתם מוצאים את עצמכם יושבים לילות כימים כדי לתרגל ולא מרגישים שאתם מתקדמים, יכול להווצר מעגל של תסכול - הדברים לוקחים הרבה זמן, מה שלא משאיר זמן לדברים חשובים אחרים, מה שגורם לכם להרגיש שאתם לא מתקדמים, מה שגורם לכם להתקע עוד יותר וכך הלאה.


מורה פרטי ל GMAT

סימן #2: תעזרו לי!

גם אם עשיתם חמש יחידות מתמטיקה וחמש אנגלית, אתם עשויים לגלות שקשה לכם לפתור פרק מתמטיקה של SAT, להתמודד עם האלגוריתם האדפטיבי של מבחן GMAT או GRE, או לכתוב חיבור של 300 מילים במבחן IELTS, TOEFL או PTE. אפשר לשבור על זה את הראש (ראו סימן #1), או לקחת עזרה מקצועית.


מורה פרטי ל GRE

סימן #3: אתם שונאים את הכל

אם אתם מוצאים שההכנה למבחן מוציאה מכם אנרגיות שליליות ואם אתם רבים עם האישה, החבר, השכן, או הכלב, אתם כנראה בלחץ. מורה פרטי טוב הוא לא רק מומחה למבחן שלכם, הוא גם אדם בעלי יחסי אנוש מעולים שיודע לזהות מצוקה ולעזור לכם לצאת ממנה בטוחים יותר ונינוחים יותר.



סימן #4: אין תמורה לאגרה

למדתם ימים על גבי ימים, עשיתם סימולציות ואולי כבר ניגשתם למבחן פעם או יותר - ואתם לא מבינים למה אתם לא מצליחים להשיג את הציון שאתם צריכים. זה יכול לתסכל מאוד, אבל יש פה צד חיובי: יתכן שיש משהו קטן שאתם מפספסים ושאפשר לסדר אותו די מהר ובלי לבזבז המון זמן ואנרגיות נוספים. מורה פרטי טוב יודע לזהות את הנקודות האלה ולתקן את מה שצריך בלי למרוח זמן ובלי לספר לכם את מה שאתם כבר יודעים.


מורה פרטי ל SAT

סימן #5: אתם מרגישים כבויים

מי שמפסיק לנסות לא יכול להצליח. לפעמים מה שחסר כדי לעבור בהצלחה מבחן זה בכלל לא שום דבר שקשור בחומר, זה דבר אחר וחמקמק שנקרא מוטיבציה. מורה פרטי טוב הוא גם מאמן וקבוצת תמיכה של בן אדם אחד, ולכן הוא יודע להראות לכם כמה דברים אתם בעצם עושים טוב ונכון, ולחזק לכם את הבטחון כדי שתוכלו לשפר את הדרוש שיפור ולא להתבאס (ואפילו ליהנות) מהדרך.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page