top of page

!וולקאם

הרשמה ל GRE

עודכן: 10 בינו׳ 2019


כיצד נרשמים לבחינת ה- GRE?


התחלתם בתהליך ההכנה ל GRE? יופי, חשוב לא לשכוח להרשם למבחן. תמיד שואלים אותי כמה זמן מראש צריך להרשם ואני תמיד אומר תרשמו כבר, למה לכם לדחות, תפסיקו כבר עם השטויות שלכם. כלומר קחו חודש מראש לפחות. כדאי כבר להכנס ולבדוק מועדי GRE זמינים כדי לפנות לעצמכם את הלו״ז עוד לפני ההרשמה.

ההרשמה ל GRE מתבצעת אונליין, באתר המבחן. על מנת להירשם לבחינת ה- GRE, יש להכנס לקישור הזה, ללחוץ על Create An Account, למלא מלא פרטים ויופי, יש לכם חשבון משתמש באתר. לחצו על הכפתור Register / Find Test Dates וקחו את זה משם, אני לא צריך לספר לכם הכל, אתם הולכים להיות גראד סטודנטס בקרוב למען השם.

האנלוגים מביניכם יכולים לבצע את ההרשמה בטלפון. חחחחחחחחחחחחח, אתם קולטים? בטלפון. שימו את התותבות בכוס והתקשרו לאחד המספרים הבאים: 1-609-771-7670 או 1-866-473-4373 בשעות הפעילות (ימים שני עד שישי, 08:00-19:45, פרט לחגים אמריקאים).


בסיום ההרשמה תקבלו מספר הרשמה. שמרו אותו כעל בבת עיניכם.

שני דגשים חשובים לגבי ההרשמה ל GRE:

1) שימו לב שהשם איתו אתם נרשמים למבחן GRE הוא בדיוק, אבל בדיוק, השם המופיע בתעודה המזהה איתה אתם מתכוונים לגשת לבחינה - כלומר תעודת זהות ישראלית או דרכון. זכרו, מדובר באמריקאים. אלה שהרגו את בין לאדן ובחרו בטראמפ. הם לא יתנו לכם להבחן אם שגיתם באיות השם של עצמכם, ותכלס בצדק.

2) אם כבר יצרתם בעבר חשבון משתמש באתר המבחן, אנא וודאו כי השם המופיע בתעודה המזהה עמה אתם ניגשים לבחינה זהה לשם שבחשבון. אם חלו שינויים כלשהם, יהיה עליכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות של בחינת ה- GRE.

יש!!! מרגישים את ההתרגשות הזאת? זו ההתרגשות הנובעת מהמחשבה לברוח מהארץ לכמה שנים / לתמיד. איך אתם לומדים למבחן? שלחו לי הודעה וספרו לי. ואיך אוצר המילים שלכם? יודעים מה זה stentorian? exculpatory? shellacked? נו, אז קדימה ללמוד מילים.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page