top of page

!וולקאם

מבחן GRE: מה להביא ביום המבחן?


מבחן GRE

התאמצתם ועשיתם הכנה ל GRE בקורס או בשיעורים פרטיים או בלימוד עצמי, התלבטתם בין מועדי מבחן ה GRE, מצאתם מועד שמתאים לכם ונרשמתם למבחן. ועכשיו הגיע הרגע הגדול - יום המבחן. איזו תבהלה! מה צריך להביא? מה לא צריך להביא? כל הפרטים כאן.


הידעתם שיש לי קורס GRE אונליין מעולה ללמידה עצמית עם *כל* מה שצריך כדי להוציא מעצמכם את המקסימום? נשבע לכם.


מבחן GRE: מה להביא?

מה להביא למבחן GRE?


הביאו תעודה מזהה

איזו תעודה? הכי טוב להצטייד גם בדרכון וגם בתעודת זהות ליתר בטחון. שימו לב שהשם בדרכון צריך להיות זהה לשם שהשתמשתם בו בעת ההרשמה למבחן. אם זה לא המצב, צרו קשר עם ETS מבעוד מועד.

הביאו את המייל שקיבלתם עם אישור ההרשמה למבחן

מומלץ להדפיס ולא לסמוך על הסוללה העצובה של הטלפון שלכם

הביאו עפרונות

אמנם מרכז הבחינות אמור לספק לכם כלי כתיבה, אבל אנחנו בכל זאת בישראל, ארץ הקודש. אני מדבר על העפרונות הצהובים הפושטים האלה, לא שום דבר מתוחכם.

הביאו משהו לשתות ולאכול

אני מתכוון לבקבוק מים ולחטיף ולא ללאפה עם שווארמה + עמבה (הרי איך אפשר בלי עמבה?) את המים תוכלו להכניס אתכם (בבקבוק שקוף בלבד!) לחדר בו אתם נבחנים. את הלאפה, כלומר את חטיף האנרגיה, תצטרכו לבלוס בהפסקה שבין הפרקים.

הביאו את רשימת בתי הספר לשליחת הציון

בתחילת המבחן תוכלו לבחור את בתי הספר אליהם תרצו שישלח ציון GRE שלכם - יש לכם אפשרות לשלוח ציונים לעד ארבעה בתי ספר ללא תוספת תשלום.

הביאו בגדים נוחים ונעליים נוחות

לא שתכננתם ללבוש חליפה למבחן, אבל אתם הולכים לשבת על התחת שלוש שעות מול המחשב ולאמץ את המוח, אז לפחות שיהיה לכם (דראמרול!) נוח.


אוקיי. ומה לא להביא למבחן GRE?


אל תביאו תכשיטים, שעון או שטויות אחרות מסוג זה

אי אפשר להכניס לחדר הבחינה שום דבר בתכלס, ככה שכל פריט שתביאו צריך להכנס ללוקר. עדיף לא לחשוב על השעון היוקרתי שלכם שיושב לו בודד בלוקר בזמן המבחן החשוב הזה.

אל תביאו מחשבון

אסור להשתמש במחשבון פיזי, רק במחשבון שעל מסך המבחן.

אל תביאו את האייפון

כלומר הביאו אותו, אבל זכרו שעליכם לאחסן אותו בלוקר. אם לא בא לכם על הלוקר, השאירו אותו ברכב לפני שאתם נכנסים.

אל תביאו חברים ובני משפחה

לא שחשבתם להביא, כן?

אל תנסו שום דבר חדש

עבדתם קשה ועכשיו הזמן ליישם את כל מה שלמדתם ועשיתם ולעבור בהצלחה את מבחן GRE. אל תתחילו להלחץ ולהמציא שיטות שמעולם לא ניסיתם, קחו את הזמן לקרוא את השאלה לפני שאתם מנסים לפתור, אל תתקעו על שאלות ויהיה בסדר.


בהצלחה!


קורס GRE אונליין

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page