top of page

!וולקאם

שירות בדיקת חיבורים

עודכן: 17 ביוני 2018


היי! יש לכם מבחן מיון בקרוב? חוץ מלנסות ולהשתלט על אוצר המילים ועל השאלות המילוליות (והכמותיות) אתם נאבקים במשימות הכתיבה? הבעיה המרכזית עם חיבורים היא שקשה לקבל עליהם פידבק עצמי.


חיבורים GRE

אתם אולי מרגישים שאתם כותבים פחות טוב או יותר טוב, אבל אין דרך לדעת כמה בדיוק היה מקבל החיבור שכתבתם במבחן האמיתי. מה אם פספסתם משהו חשוב? האם החיבור שלכם בנוי כמו שהמבחן מצפה מכם? ואיך התחביר שלכם? ואוצר המילים? האם לשגיאות הכתיב יש משקל רציני בציון? איך כותבים פתיחה אפקטיבית? ומה צריך לכלול בגוף החיבור ובסיכום? לפעמים משפט שכתבתם לא ״מרגיש נכון,״ אבל מה בדיוק הבעיה בו? כל השאלות הלא פתורות האלה יכולות להיות מאוד מתסכלות.


חיבור פסיכומטרי

בודקי חיבורים מקצועיים מזהים חיבור טוב כשהם רואים אותו. כבודק חיבורים בעל נסיון של למעלה מ 15 שנה, אני יודע בדיוק מה הדרישות של כל מבחן ומבחן (GMAT, GRE, SAT, TOEFL, IELTS, PTE, פסיכומטרי ועוד, לכל מבחן הדרישות שלו). מתוך הנסיון הרב שלי אני יכול לכוון אתכם בדיוק ולהראות לכם את הדרך לחיבור מצוין. אני לא אטביע אתכם בהערות שונות ומשונות שלא תוכלו להבין מתוכן מה אתם צריכים לעשות כדי להשתפר - ההערכה שלי כוללת מספר לא רב של הערות, אך כל הערה היא ממוקדת וקלה להבנה ולישום.


חיבור SAT

  • הערכה של רמת התחביר / מבנה משפט / אוצר המילים / שימוש בפיסוק / איות ורמת הכתיבה באופן כללי

  • הערות מפורטות לגבי הנ״ל

  • הערכת ציון על פי דרישות המבחן שלכם

  • המלצות לשיפור


חיבור IELTS

איך זה קורה בפועל? פשוט מאוד. שלחו את החיבור/ים שלכם אליי במייל (avi at yulzari dot net) בקובץ Word / Google Docs, אשלח לכם קישור לתשלום באשראי, שלמו וקבלו תשובות בחזרה במייל בתוך 24 שעות (או פחות).


חיבור TOEFL

בנוסף לבדיקת חיבורים, אני גם מכין לשלל מבחני מיון באמצעות שיעורים פרטיים בתל אביב או דרך סקייפ. אפשר לקבוע איתי שיעור באמצעות מערכת השעות האינטרנטית שלי.

0 תגובות

!וולקאם

bottom of page