top of page

!וולקאם

שינויים במבנה GMAT Online ב 2021

אמל״ק: כאילו לא מספיק שמוטציות מאיימות להשמיד את האנושות, מבחן GMAT אונליין, פורמט הבית של מבחן GMAT השנוא ביקום, שנוצר כפתרון זמני לשעת מגפה עולמית, יהפוך לפתרון קבע עד סוף העולם הבא עלינו בקרוב וגם יכלול מעתה את משימת החיבור - Analytical Writing Assessment (או בקיצור AWA) כדי שלא יהיה לכם יותר מדי כיף בחיים.


שינויים במבחן GMAT Online

מבחן ג׳ימט אונליין נולד באפריל 2020, מספר חודשים לאחר שסיני החליט שעטלף זה טעים. עד לאחרונה כלל המבחן רק שלושה מבין ארבעת חלקיו של מבחן GMAT המלא - כמותי, מילולי ו Integrated Reasoning. מעתה, ברם, יתווסף חלק החיבור גם למבחן הבית.



מי שירשם למבחנים שמועדם בשמונה ואפריל וצפונה יאלץ לעשות את המבחן כולל חיבור. מהנהלת הג׳ימט נמסר שהוספת החיבור למבחן ג׳ימט עלתה כתגובה לבקשה מבתי הספר לביזנס בארה״ב, אבל כולנו יודעים שזה שקר מוחלט. כנראה שהחיבור נוסף כי ג׳ימט התחיל לקבל תביעות על כך שבפורמט אחד שלו יש חיבור ובשני לא. למה פשוט לא למחוק את החלק המיותר הזה גם מהמבחן במרכזי הבחינה ולסיים עם השטות הזו לנצח כפי שעשה לאחרונה מבחן SAT אתם שואלים? ראו את סוף המשפט האחרון בפסקה הראשונה של הבלוג הזה.


WTF GMAT Online

שינויים אחרים בג׳ימט אונליין יהיו הוספת האפשרות לראות את ציוני הכמותי-מילולי-IR בסוף המבחן כמו שקורה במבחן בחוץ, הפסקות כמו במבחן בחוץ והאפשרות לבחור את סדר הופעת החלקים מבין שלושה סידורים אפשריים שונים, שוב כמו במבחן שעושים מחוץ לבית. תהיה הפסקה אופציונלית של שמונה דקות בין הכמותי והמילולי ועוד אחת לפני או אחרי צמד פרקי החיבור וה IR (תלוי בסדר בו בחרתם לעשות את הפרקים). מי שיעשה את המבחן עד שבעה באפריל 2021 יוכל להמנע מהחיבור ולנצל את שלושים הדקות של הפרק הזה כדי לצפות בהופעה של עומר אדם מארח את קורונה בדובאי.



מאז אפריל 2020 נבחנו אזרחי העולם המוכה שלנו יותר מ 45 אלף פעמים ב GMAT Online ב 150 מדינות שונות. מחיר מבחן GMAT אונליין כיום זהה למחירו במרכזי הבחינה - 250 דולר, השם ירחם.

 

הידעתם שאין הביישן למד? אם כך אל תכבשו את יצרכם לשלוח לי הודעה ולברר איך אני יכול לעזור לכם לפתוח את הראש ולקבל ציון GMAT כזה שיטריף גם את זקני הרווארד (או תל אביב, לצנועים מביניכם)


0 תגובות

!וולקאם

bottom of page