top of page

!וולקאם

מבחן IELTS לדוגמה: חלק הדיבור


מבחן IELTS לדוגמה חלק הדיבור

לדבר באנגלית! במבחן!! מול בוחנ/ת דובר/ת אנגלית!!! איזה לחץ אמא׳לה. אין פלא שהמון אנשים מתקשרים אליי או שולחים לי ווצאפ ואומרים לי ״אבי, עשיתי IELTS כבר (מספר פעמים כלשהו השווה ל או גדול מאחד) וקיבלתי ציונים בסדר בשמיעה ובקריאה, אבל הדיבור (ולפעמים גם הכתיבה) לא מספיק לי. מה לעשות?!״ ובכן חברים, בפוסט הזה תוכלו למצוא סרטוני דוגמה לשלושת חלקי חלק הדיבור (הראיון) במבחן IELTS. אחריהם תוכלו למצוא כמה ראיונות מלאים. הסרטונים מסודרים על פי הציונים שקיבלו הנבחנים בסדר עולה. לאחר הסרטונים של שלושת החלקים תוכלו לצפות במבחני דיבור שלמים של נבחנים שקיבלו את הציון המושלם - Band Score 9. שימו לב שגם ציונים גבוהים אינם מעידים על אנגלית מושלמת, אלא רק על כך שהנבחנים ״פגעו״ בכל הקריטריונים הנבדקים במבחן.


רוצים לקבל 7 פלוס במבחן IELTS? בואו ללמוד איתי! אני מכין למבחן בקורס קבוצתי אונליין וגם בשיעורים פרטיים. כדי לבדוק איזה סוג של הכנה ל IELTS מתאים לכם, השאירו לי פרטים באתר או שלחו לי ווטסאפ עכשיו!


חלק הדיבור במבחן IELTS הוא ראיון האורך בין 12 ל 15 דקות. הזמן נחלק לשלושה חלקים - שלוש ארבע דקות לכל אחד משני החלקים הראשונים ושש שבע דקות לחלק השלישי.


 

חלק 1 (הקדמה - introduction)

בחלק זה תשאלו שאלות קצרות ואישיות - בהתחלה על מיני שאלות עליכם (מאיפה אתם, מה אתם עושים בחיים, משפחה) ואחר כך כמה שאלות סביב נושא מסויים (עבודות הבית, תחביבים, עבודה)




 

חלק 2 (פרזנטציה - presentation, individual turn)

בחלק זה תקבלו כרטיס (או דף) ועליו משימה. לאחר מכן תקבלו דקה לתכנן תשובה (אפשר להשתמש בדף טיוטה אם תרצו). בתום הדקה תתבקשו לדבר ברציפות לאורך זמן של בין דקה לשתיים - עד שהבוחן יעצור אתכם.




 


חלק 3 (דיון - discussion)

חלק זה, האורך כ















 

מבחני דיבור IELTS מלאים (ציון 9 - מקסימום)






 

עדיין בחיים? מוזמנים לקרוא את כל הפוסטים שלי על מבחן IELTS ואת הדגשים לחלק הדיבור (מה לעשות ומה לא לעשות). בהצלחה!


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page