top of page

!וולקאם

חושבים על הגירה לאוסטרליה או ניו זילנד? כדאי שתשפרו את האנגלית שלכם!

עודכן: 5 באפר׳ 2022

מכירים את זה שנמאס לכם מהמצב הכלכלי-בטחוני-תעבורתי-מזג-אווירי ואתם מחפשים עתיד טוב יותר לכם ולמשפחותיכם? אז הפוסט הזה הוא בשבילכם. מאז 1945 היגרו לאוסטרליה יותר מ- 6 מיליון מהגרים שהפכו אותה למדינה הרב-תרבותית ביותר בעולם. באוסטרליה מתגוררים כיום כ 17 אלף ישראלים לשעבר (ו 170 אלף יהודים). בניו זילנד השכנה גרים עוד כמה אלפים.  כמה מאות ישראלים מהגרים לאוסטרליה ולניו זילנד מדי שנה, והיבשת נמצאת בעשיריה הראשונה של המדינות עם אחוז המהגרים הגבוה ביותר, בזכות רמת החיים הגבוהה שמדינות אלו מציעות למהגרים אליהן, הביטחון האישי, האיזון בין עבודה ומשפחה וכמובן הנופים מהממים. בנוסף, ליזמים שביניכם מציעות אוסטרליה וניו זילנד, הבולטות במדד הקלות של הקמת עסקים קטנים, אפשרויות (כמעט) בלתי מוגבלות לעסקים ולהשקעות בזכות קשרי גומלין והסכמי סחר עם שווקי אסיה ואמריקה.

הגירה לאוסטרליה


מיד עם קבלת ויזת תושב קבע לאוסטרליה תהיו זכאים להטבות רבות, ביניהן קבלת ביטוח רפואי ממשלתי. על מנת לקבל ויזת הגירה לאוסטרליה נדרשים המבקשים להוכיח שיש להם את הנתונים המתאימים להגירה כגון מקצוע, גיל, שפה, רקע וכו'. חשוב לציין כי עלויות ההגירה לאוסטרליה אינן נמוכות כלל וכי אין החזר בגין תשלום האגרה במקרה והתהליך נכשל, כך שמומלץ בחום לכל מי שמתכנן הגירה לאוסטרליה לבדוק היטב את סיכוייו לפני הגשת הבקשה. כמו בכל תחום, גם בתחום זה יש מעט מומחים והרבה מאכערים, ולכן שימו לב שאתם עובדים עם סוכן הגירה מורשה ורשום להגירה לאוסטרליה ולניו זילנד, שהינו איש מקצוע מומחה לתקנות ההגירה, שעבר הכשרה מקצועית והכי חשוב - שמחזיק ברישיון כחוק מהרשויות הרלבנטיות במדינות היעד. סוכן הגירה טוב יכיר את כל החוקים והתקנות המתעדכנים בתכיפות ויוכל לסייע בכל הקשור בתהליך ההגירה כדי שהתהליך יצלח.

הגירה לניו זילנד


חשיבותה של רמת האנגלית שלכם כמרכיב בהצלחת תהליך ההגירה גדלה כל הזמן. כך למשל, כדי לקבל ויזה מכל סוג באוסטרליה נדרש מהמועמדים להוכיח שליטה באנגלית כשפה שניה ע״י מעבר בחינה באנגלית שאותה אתם בוחרים מתוך סט המבחנים המוצע. שלושת המבחנים המרכזיים הם IELTS, TOEFL ו PTE. כך למשל, ציון של 7 לפחות ב IELTS (המקביל ל 100 ב TOEFL ול- 65 ב PTE) יגדיל משמעותי את סיכויי הבקשה שלכם לויזה באוסטרליה. בניו זילנד, לעומת זאת, תדרשו לציון של לפחות 6.5 ב IELTS (או ציון מקביל באחד המבחנים האחרים).


הגירה לאוסטרליה IELTS

אני מומחה להכנה לשלושת המבחנים הנ״ל, ועושה זאת באהבה כבר כעשרים שנה. בפרק הזמן הארוך הזה עזרתי לאלפי ישראלים לעבור את המבחן בהצלחה ולצבור עוד נקודות בדרך לחיים רגועים יותר. רוצים עוד פרטים? שלחו לי הודעה ובואו נתחיל לעבוד.


הגירה לאוסטרליה TOEFL

לפרטים נוספים על תהליך ההגירה ולבדיקת סיכויי הבקשה, צרו קשר עם יאיר עוז מ Brain Mobility, סוכן הגירה מורשה מטעם רשויות ההגירה באוסטרליה ובניו-זילנד.


0 תגובות

!וולקאם

bottom of page