top of page

!וולקאם

הפסיכומטרי בוטל! מה עושים?

לצערנו (או לשמחתנו) מדובר בינתיים רק על ביטול של מועד אפריל 2020 בשל, אתם יודעים, קורונה בכיף.


קורס הפסיכומטרי אונליין שלי יוצא שוב לדרך בקרוב, ונשארו מקומות אחרונים. רוצים להצטרף? אפשר לעשות את זה כאן באתר. רוצים לשאול משהו? השאירו פרטים או שלחו לי ווטסאפ עכשיו!


הפסיכומטרי בוטל

המבחן שלי בוטל - מה לעשות?

קודם כל, הצטרפו לרשימת התפוצה של הבלוג שלי (כאן למעלה) כי אני מעדכן עדכונים לגבי מה שקורה עם המבחנים. אם כבר נרשמתם למועד אפריל זצ״ל, תוכלו לקבל את הכסף בחזרה. המרכז הארצי הודיע שהמבחן של אפריל יערך מתישהו, אבל לכו תסמכו על המרכז הארצי. אז מה עושים? מתחילים להתכונן למועד יולי 2020, שיתקיים במועד המתוכנן אם סוף העולם לא יגיע קודם 🔥🔥🔥.



וחוץ מזה - זה לא זמן להתחיל לזרוק. הקורונה ימ״ש נתנה לנו דבר אחד מרכזי (חוץ מאלפי מתים) - המון זמן פנוי. אפשר ומומלץ לנצל את הזמן הזה כדי להתכונן למבחן, גם בצורה עקיפה על ידי קריאה מרובה של אנגלית והגדלת אוצר המילים שלכם, וגם בצורה ישירה על ידי שיעורים פרטיים או עבודה עצמית עם מבחני המרכז הארצי ימ״ש. זכרו לתרגל את מה שאתם צריכים ולא את מה שקל לכם כבר. כדי לתרגל בצורה אפקטיבית, הכינו לכם תכנית תרגול וכך תדעו בדיוק מה לעשות בכל יום ולא תפספסו זמן יקר רק כי לא ידעתם מה לעשות בו. רוצים עזרה עם לתכנן תכנית תרגול? דברו איתי.


ביטול פסיכומטרי


ומה אם הפסיכומטרי של יולי גם יבוטל?

במקרה כזה we're all fuckedddd. סתם, לא באמת. כולם נמצאים עכשיו באותה סירה רעועה והאוניברסיטאות יצטרכו למצוא פתרון למצב. אתם בינתיים רק תדאגו להכין את עצמכם כמה שיותר טוב.


איך לומדים איתי בימי קורונה?

כל השיעורים שלי ממשיכים בשיא המרץ אונליין דרך זום. לא צריך להוריד שום דבר למחשב ולהתעסק עם עיסוקים - ברגע שנרשמים לשיעור איתי אני שולח לכם קישור דרכו אתם מתחברים לפגישה בקלי קלות. בזום יש לי לוח לכתוב עליו ואפשרות לשתף מסך כדי שנראה ביחד את ההסברים והדוגמאות שאני נותן. בקיצור, כיף חיים בלי לצאת מהבית. זאת ועוד - עד סוף ימי הקורונה יש 20% הנחה למי שלוקח לפחות ארבעה שיעורים, אז בכלל סבבה.


פסיכומטרי אפריל 2020

אוקיי, אז מה עכשיו?

עקבו אחריי בפייסבוק ואחרי הבלוג שלי לעדכונים. אם אתם רוצים לדבר איתי על הכנה לפסיכומטרי או בכלל להתייעץ, קבעו איתי שיחת יעוץ חינם. מוזמנים גם ליצור איתי קשר באתר או בווטסאפ. בהצלחה!

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page