top of page

!וולקאם

ספרי הכנה למבחן IELTS

ספרי IELTS:


הכנה ל IELTS יכולה להיות תהליך מרתיע לפעמים, אבל היא לא חייבת להיות. אם אתם נחושים להגיע לציון 7 ב IELTS (או לכל ציון אחר), אתם בהחלט יכולים לעשות את זה, אבל זה דורש מכם להפסיק לפחד מאנגלית ולהתחיל להתעסק בה. כמובן שאתם צריכים גם ללמוד את הפורמט של המבחן ואת מה שהולך בכל אחד מארבעת החלקים שלו. בפוסט הזה אעשה סקירה תמציתית של שלושה ספרי הכנה למבחן IELTS, וקורס הכנה אחד ל IELTS, מהטוב יותר לטוב פחות.


ספר 1: Cambridge Official Guide to IELTS

הספר מכוון לנבחנים בשתי גרסאות מבחן IELTS - האקדמית והכללית - וכולל טיפים להכנה למבחן IELTS המבוססים על נסיון של נבחנים אמיתיים, וגם הסברים ברורים לשאלות מכל ארבעת חלקי המבחן. בנוסף, כולל הספר שמונה מבחנים מלאים (בפורמט נייר, לא ממוחשב) ודיסק עם קטעי השמיעה לחלקי הבנת הנשמע של כל המבחנים הללו.



ספרי הכנה למבחן IELTS

ספר 2: סדרת Cambridge IELTS Test Books

השנה (2019) יצא הספר ה 14 בסדרה, אשר כל ספר בה כולל הסבר קצר על המבחן, אבל בעיקר ארבעה מבחני עבר שלמים ואמיתיים. החל ממהדורה 11 (שנת 2016) יוצאים בכל שנה שני ספרים - אחד למבחן האקדמי ואחד למבחן הכללי. כל ספרי הסדרה מומלצים מאוד (בעיקר ממהדורה 7 ואילך).




ספר 3: Official IELTS Practice Materials

דומה מאוד לספר הראשון, אבל עם פחות מבחנים מלאים.



לא ספר: קורס IELTS אונליין

רוצים להתכונן ל IELTS אבל חוששים לעשות את זה לבד? אתם לא חייבים! הצטרפו לקורס IELTS אונליין שלי, שכולל חמישה מפגשים בני שלוש שעות עם כל מה שצריך לדעת על מבחן IELTS כדי לעבור אותו בהצלחה. הקבוצות שלי קטנות ואינטימיות, בהשתתפות 6 - 8 תלמידות ותלמידים, והקורס הוא אונליין, כלומר מתקיים מהבית באמצעות מחשב ובלי הצורך המעיק לפנות זמן כדי לנסוע לשיעור ולעמוד בפקקים ולחפש חניה וכו׳ וכו׳.


קורס IELTS

ולבסוף, חשוב לציין שזה מעולה שתפתרו מבחן IELTS לדוגמה כמה וכמה פעמים במהלך הלמידה שלכם, אבל שזה לא מספיק. אתם חייבים להתרגל לקרוא כתבות ומאמרים באנגלית ולשמוע אנגלית כמה שיותר, וגם להעשיר את אוצר המילים שלכם במילים רלוונטיות.


 

רוצים עוד מידע על מבחן IELTS ועל אפשרויות ההכנה אליו? השאירו לי פרטים באתר או שלחו לי ווטסאפ עכשיו! רוצים מבחן IELTS לדוגמה? קבלו.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page