top of page

!וולקאם

תמונת הסופר/תאבי יולזרי

מבחן GMAT אונליין החדש: איך זה עובד?

עודכן: 19 ביולי 2021

ערב טוב וברוכים הבאים לחדשות ה GMAT, ולכותרות תחילה.

החדשות הטובות: מבחן GMAT עבר לפורמט אונליין וניתן לעשות אותו בכל זמן שתבחרו מהבית!

החדשות הרעות: מבחן GMAT עבר לפורמט אונליין וניתן לעשות אותו בכל זמן שתבחרו מהבית!

מבחן GMAT אונליין: כל מה שרצית לדעת

וכעת לחדשות בהרחבה.

החל מ 20.4 שנת קורונ״ה נוספה למבחן GMAT שעושים במרכז הבחינות גם אפשרות להבחן אונליין מהמחשב בבית. זה אומר שאין צורך לנסוע לרמת גן גבול בני ברק ולהדבק בנגיף האהוב כדי לעשות את המבחן. זה גם אומר שאתם תשבו בזמן המבחן בבית מול המחשב האישי שלכם, כאשר המצלמה של המחשב מצלמת כל תנועה שלכם מחשש לשקרנויו״ת. זה גם אומר שתוכלו להבחן די מתי שבא לכם.


מבחן ג׳ימט אונליין

אוקיי, אז מה באמת מועדי GMAT 2021 (אונליין ואופליין)?

יתרון אחד של הפורמט החדש הוא שאין יותר מועדים פה ושם - תוכלו להבחן 24/7, מתי שתבחרו. נא לא להגיע למבחן בתחתונים בלבד, משום שאתם נבחנים מול עינו הבוחנת של דוד אשר ישגיח עליכם לאורך כל המבחן. שימו לב שכרגע לפחות מותר להבחן ב GMAT אונליין פעמיים בלבד. אם אתם אוהבים להדבק בקורונה, תוכלו עדיין להבחן כרגיל במרכז הבחינות של Pearson Vue בכפר הקסום רמת גן (בן גוריון 2, מגדל בסר 1, קומה 9). מחיר מבחן GMAT אונליין, כמו של המבחן הרגיל, 250 דולר. במסגרת העלות גם תוכלו לבחור חמישה בתי ספר לשלוח אליהם ציונים - ניתן לעשות זאת גם אחרי קבלת התוצאות.


ומה קורה אם נרשמתי למבחן רגיל שבוטל בשל הנגיף?

ההרשמה שלכם למבחן הרגיל תבוטל (ותקבלו החזר מלא) ותצטרכו להרשם מחדש לג׳ימט אונליין.


האם המבחן נשאר כשהיה?

חיובי. ארבעת חלקי המבחן קיימים גם במבנה של ג׳ימט אונליין - כמותי, מילולי, חיבור ו IR - וגם האפשרות לבחור את סדר החלקים מבין שלוש אפשרויות שונות עדיין קיימת. הזמן הכולל של המבחן (עם הפסקות) כשלוש וחצי שעות. צפו ל 10 עד 15 דקות של מנהלות לפני תחילת המבחן, אז דאגו שיש לכם ארבע שעות בכיף לפני שאתם קובעים מועד למבחן GMAT ומשלמים באתר המבחן.


ומתי מקבלים ציונים?

כמו במבחן הרגיל - ציונים במקום לפרקי הכמותי והמילולי וציון כללי בין 200 ל 800, ואילו ציונים לפרקי ה Integrated Reasoning ו Writing Assessment אחרי שבוע.


הכנה ל GMAT

אוקיי, אז איך המבחן עובד בפועל?

תצטרכו מחשב (מק או חלונות זה סבבה). בנוסף תצטרכו מצלמת רשת, מיקרופון ורמקולים. בקיצור, מה שנקרא מחשב נייד מודרני. לא ניתן להשתמש באוזניות כלשהן, במסך שני, בטאבלט או בכל מכשיר שיכול לשמש לרמיה, שועלים שלי. הנה רשמ״צ של דרישות המערכת. בנוסף, תצטרכו להצטייד בלוח מחיק - שימו לב שאסור להשתמש בדפים לטובת טיוטה.


לפני תחילת המבחן תתבקשו לסובב את המצלמה (או המחשב עם המצלמה) 360 מעלות מסביב לחדר כדי להראות לבוחן שאתם לבד. התוכנה של המבחן מזהה קולות כמו זה של החבר הגאון שלך שמתחבא מתחת לשולחן ומנסה לעזור לך. אם המערכת תזהה רמאויות המבחן יסתיים ויגיעו שני חבר׳ה מה FBI לשלוח אתכם לגוונטאנמו ביי. בכל זמן מלבד זמן ההפסקה עליכם להשאר ישובים מול המחשב ומול המצלמה. אם תזוזו, המבחן יסתיים. אם יש בעיות טכניות בזמן המבחן תוכלו לפנות לבוחן. המערכת של המבחן נבנתה כדי לסבול הפרעות קלות בחיבור לאינטרנט והמבחן לא יפסיק בשל כך. אם יש בעיות קשות יותר, המערכת תבדוק מה קרה ויתכן שתוכלו להבחן שוב ללא עלות (כמובן מתחילת המבחן).


האם ניתן להבחן במבחן GMAT גם בפורמט האהוב (חח) שהיה נהוג לפני סוף העולם, כלומר ממרכז בחינות?

כן. בעת ההרשמה למבחן באתר המבחן תצטרכו לבחור מה אתם מעדיפים - מבחן ממרכז בחינות (בארץ יש רק אחד כזה, ברמת גן) או אונליין מהבית. שימו לב שניתן להבחן ב GMAT מקסימום 5 פעמים בשנה ומקסימום 8 פעמים כל החיים, כאשר לעת עתה ב GMAT Online ניתן להבחן מקסימום פעמיים מתוך הפעמים הללו (ולא בנוסף, שימו לב).



רק בריאות ואם יש שאלות על מבחן GMAT אונליין, הכנה למבחן GMAT, קורס GMAT או מבנה מבחן GMAT, למה שלא תשלחו לי הודעה נחמדה כאן באתר או בווטסאפ או שתקבעו לנו שיחת יעוץ חינם ונדבר על זה. בנוסף, בבלוג שלי יש טונה מידע על מבחן GMAT, אז מוזמנים לקרוא.

0 תגובות

Comments


!וולקאם

bottom of page