top of page

!וולקאם

אתרים לקריאת מאמרים באנגלית

עודכן: 2 ביוני 2021

בין שאתם מתכוננים לפסיכומטרי, מבחן אמי״ר, SAT, GRE, IELTS או TOEFL, אין דרך טובה יותר לשפר את הבנת הנקרא (ובעקיפין גם את איכות הכתיבה שלכם) מאשר קריאת מאמרים באנגלית. מה קוראים? שמועה שגונבה לאוזניי מדברת על פיתוח טכנולוגי חדשני בשם ״האינטרנט״. לפי השמועה, ב״האינטרנט״ יש ״אתרים״ בהם אפשר לקרוא אינסוף מאמרים. יש אפילו אתר שמחפש אתרים אחרים, אבל אני לא זוכר את שמו - זה משהו כמו ״קוגל״, או ״פודל״.


קורס הפסיכומטרי אונליין שלי יוצא שוב לדרך בקרוב, ונשארו מקומות אחרונים. רוצים להצטרף? אפשר לעשות את זה כאן באתר. רוצים לשאול משהו? השאירו פרטים או שלחו לי ווטסאפ עכשיו!


קריאה באנגלית

בכל מקרה, משום שאני נשמה טובה, רכזתי כאן אתרים טובים באנגלית, אז לכו על זה. ממליץ בחום להתרגל לקרוא לפחות מאמר / כתבה ביום. בזמן הקריאה, לא לעצור על מילים לא מוכרות, אלא לנסות להמשיך כל הזמן ולהבין מההקשר. תשעים אחוז מהזמן תגלו שאתם לא חייבים את המילה שלא הבנתם כדי להבין את המכלול. טוב, הנה הרשימה.


יש לכם תכף פסיכומטרי או מבחן אמי״ר? אולי בכלל אתם זוממים על תואר בחו״ל וצריכים לעבור מבחן GMAT, GRE, SAT, TOEFL או IELTS? השאירו לי הודעה באתר או שלחו לי ווטסאפ עכשיו ובואו נדבר על זה.


 

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page