top of page

!וולקאם

אוצר מילים לפסיכומטרי: איך ללמוד?

עודכן: 20 באוק׳ 2020

אמל״ק: כדי להשתמש באוצר המילים שלי בעברית ובאנגלית למבחן הפסיכומטרי וגם למבחני אמי״ר ואמיר״ם, השתמשו בקישור הזה כדי לפתוח חשבון באתר.

 

כמו שיודעת כל מי שלומדת או למדה לפסיכומטרי, יש בעולם מעט דברים שהם יותר כיף מללמוד לפסיכומטרי. ובתוך הכיף של הלמידה לפסיכומטרי, יש מעט דברים יותר כיפים מלהעשיר את אוצר המילים. הענין הוא שתלמידי פסיכומטרי (להלן ת״פ) רבים לא יודעים איך ללמוד מילים בצורה אפקטיבית ולכן מוותרים מראש על ההנאה הרבה הגלומה (ראיתם?) בלמידת אוצר מילים לפסיכומטרי. לכן אני כאן, כדי לספר לכם איך ללמוד מילים לפסיכומטרי בלי להתייאש ולוותר. ולשם כך, נעשה שימוש במערכת האדפטיבית באתר המופלא קוויזלט.


אוצר מילים לפסיכומטרי

למטה תוכלו לראות הסבר טכני לגבי פתיחת החשבון באתר. אבל תחילה, מה קורה באתר הזה ואיך משתמשים במערכת? לאחר שתפתחו את החשבון לפי ההוראות למטה, תגיעו ל Class שלנו, שכולל ארבעה סטים של מילים: אחד עם מילים באנגלית (1783 מילים!) ושלושה עם מילים וביטויים בעברית (כ 4500 מילים וביטויים). החלוקה של המילים בעברית לשלושה סטים נובעת רק מאילוצי המערכת (המגבילה את מספר המילים בסט ל 2000 מקסימום). כדי להתחיל ללמוד מילים באמת, צריך לבטל את כל ענין החלוקה לאותיות השגור במילונים שונים של קורסי פסיכומטרי שונים. המוח, כמו השרירים בגוף שלכם, עובד הכי טוב כשנותנים לו לעבוד ולא כשמרדימים אותו. הכרתי אינסוף ת״פ שיודעים המון מילים שמתחילות ב A ו B ו א׳ ו ב׳, אבל שום דבר מעבר לזה. אל תהיו ת״פ שכאלה.


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page