top of page

!וולקאם

מוסיקה ללימודים: 7 רשימות ספוטיפיי

ה 21 ביוני הוא יום המוסיקה הבינלאומי, ומשום שכולנו אוהבים מוסיקה, אחרת לא כיף איתנו, וגם משום שהבלוג הזה עוסק בלימודים ובהכנה למבחנים, הנה כמה המלצות על רשימות השמעה שיעזרו לכם ללמוד (אם כי בתכלס המוסיקה הטובה ביותר ללימודים היא שקט). כדי לא להתחרות על התאים האפורים המאיימים להשרף מכל הלימודים האלה, כשלומדים עדיף ללכת על פלייליסט שאינו מרובה במילים, אם בכלל, כך שתקטינו את התחרות של המידע מהמוסיקה עם המידע שאתם באמת צריכים לקלוט. והנה הרשימות:


רשימה מצוינת למי שרוצה לשמור על ראש נקי ועל פוקוס. יש פה סונטות, קונצ׳רטואים ועוד שלל יצירות של מלחינים קלאסים כמו באך, מוצרט ודבורק. נשמע מרדים? נסו ותווכחו שלא.



למי שמעדיף דברים קצת יותר מודרנים, הרשימה הזו מתמקדת בפסקולים מסרטים כמו אמלי, הארי פוטר והשעות, לצד קטעים אינסטרומנטלים של Explosions in the Sky, Max Richter, and Levon Mikaelian ועוד.



רשימה רגועה הכוללת רצועות של אמנים כמו ST*RMAN ו Azul Grande. אם לא נרגעתם מלשמוע את השירים כאן, שום דבר לא ירגיע אתכם.



חולים על גיטרות אקוסטיות? מי לא. ברשימת ההשמעה האינסטרומנטלית הזו תוכלו לשמוע קטעים של Michael Hedges, Antoine Dufour, Tommy Emmanuel, Phil Keagy ועוד עשרות גיטריסטים והגיטרות האוקסטיות שלהם.



אתם יודעים מה פחות גרוע מהמבחן המתקרב? ביצועים אינסטרומנטלים לשירים מוכרים, למשל Cry me a river של ג׳אסטין טימברלייק בביצוע הכינור של דייויד גארט וגם Rolling in the deep של אדל על פסנתר וכינור של The Piano Guys.



גם ברשימה הזו יש מיקסים חדשים של שירים מוכרים - The Vitamin String Quartet, Lindsay Stirling, 2 Cellos, and The Piano Guys מנגנים לכם את הביצועים שלהם לשירים כמו "Royals", "Pompeii", "Back to Black", "Chandelier", "Let It Go", "She Will Be Loved" ועוד ועוד.



חייבים לזוז כדי להתרכז? הרשימה האלקטרונית הזו היא בול בשבילכם. זוזו לכם לצלילי Crystal Castles, Netsky, ו Moguai תוך שאתם לומדים משוואות, חוקי חזקות, כתיבת חיבור או אוצר מילים.



0 תגובות

!וולקאם

bottom of page