top of page

!וולקאם

מבחן SAT בוטל: מה עכשיו?

בינתיים מדובר בביטול של מועדי מרץ ומאי 2020 בשל, אתם יודעים, קורונה בכיף.

מבחן SAT בוטל

המבחן שלי בוטל - מה לעשות?

קודם כל, הצטרפו לרשימת התפוצה של הבלוג שלי (כאן למעלה) כי אני מעדכן עדכונים לגבי מה שקורה עם המבחנים. אם כבר נרשמתם למועד מרץ זצ״ל, תקבלו החזר. עכשיו יש לכם שתי ברירות - להמתין למועד אוקטובר (כזכור, מבחן SAT מתקיים בארץ בארבעה מועדים בלבד - בחודשים מרץ, מאי, אוקטובר ודצמבר), או לחשוב לשנות כיוון וללכת על מבחן ACT - האח החורג של מבחן SAT - פשוט כי הוא זמין הרבה יותר ומתקיים מדי חודשיים. זה אומר שמועדי ACT הקרובים הם בחודשים יוני ואוגוסט (ואז גם יש באוקטובר ודצמבר).



וחוץ מזה - זה לא זמן להתחיל לזרוק. הקורונה ימ״ש נתנה לנו דבר אחד מרכזי (חוץ מאלפי מתים) - המון זמן פנוי. אפשר ומומלץ לנצל את הזמן הזה כדי להתכונן למבחן, גם בצורה עקיפה על ידי קריאה מרובה של אנגלית והגדלת אוצר המילים שלכם, וגם בצורה ישירה על ידי שיעורים פרטיים או עבודה עצמית עם מערכת התרגול של המבחן. זכרו לתרגל את מה שאתם צריכים ולא את מה שקל לכם כבר. כדי לתרגל בצורה אפקטיבית, הכינו לכם תכנית תרגול וכך תדעו בדיוק מה לעשות בכל יום ולא תפספסו זמן יקר רק כי לא ידעתם מה לעשות בו. רוצים עזרה עם לתכנן תכנית תרגול? דברו איתי.


מבחן SAT קורונה


ומה אם המבחנים של יוני ואחריו גם יבוטלו?

במקרה כזה we're all fuckedddd. סתם, לא באמת. מספר קולג׳ים לא מבוטל כבר התחילו לפרסם שהם יקבלו סטודנטים לשנה הבאה בלי ציוני SAT או ACT, מה שממשיך מגמה שהחלה בשנה שעברה עוד לפני שסיני אכל עטלף בשוק. גם קולג׳ים שלא ויתרו עדיין מתחילים להאריך את הדדליינים להרשמה. אפשרות נוספת היא שהמבחנים יהפכו להיות מבחני בית, מה שכבר קרה עם מבחנים אחרים כמו GRE, GMAT ו TOEFL.



איך לומדים איתי בימי קורונה?

כל השיעורים שלי ממשיכים בשיא המרץ אונליין דרך זום. לא צריך להוריד שום דבר למחשב ולהתעסק עם עיסוקים - ברגע שנרשמים לשיעור איתי אני שולח לכם קישור דרכו אתם מתחברים לפגישה בקלי קלות. בזום יש לי לוח לכתוב עליו ואפשרות לשתף מסך כדי שנראה ביחד את ההסברים והדוגמאות שאני נותן. בקיצור, כיף חיים בלי לצאת מהבית. זאת ועוד - עד סוף ימי הקורונה יש 20% הנחה למי שלוקח לפחות ארבעה שיעורים, אז בכלל סבבה.


מבחן SAT בוטל

אוקיי, אז מה עכשיו?

עקבו אחריי בפייסבוק ואחרי הבלוג שלי לעדכונים. אם אתם רוצים לדבר איתי על הכנה למבחן SAT, הכנה למבחן ACT או בכלל להתייעץ, קבעו איתי שיחת יעוץ חינם. מוזמנים גם ליצור איתי קשר באתר או בווטסאפ. בהצלחה!

0 תגובות

!וולקאם

bottom of page