top of page

!וולקאם

חמישה טיפים להכנה ל GMAT

למרות התהפוכות העוברות על עולם המבחנים הסטנדרטיים, מבחן GMAT ממשיך להיות קריטריון אחד בקבלה לרוב תכניות ה MBA בארץ ובעולם. כדי להשיג לפחות 45 בכמותי או לפחות 700 בכללי, הנה חמישה טיפים שיעזרו לכם בהכנה למבחן.


התחילו במבחן פתיחה

הרבה אנשים מתחילים את ההכנה בלירות לכל הכיוונים ומתפזרים מאוד וחבל שכך. כדי להבין במה מדובר בכלל ולקבל אומדן כללי של היכולת ההתחלתית שלכם, הדבר הכי טוב להתחיל ממנו הוא מבחן פתיחה. באתר של מנהטן GMAT וגם של Veritas GMAT תוכלו לפתוח חשבון חינמי ולבצע מבחן חינמי הדומה למבחן האמיתי.

נצלו את האינטרנט

הפורום gmatclub.com מלא בשאלות תרגול ובמדריכים לכל חלקי המבחן. אם תרצו משהו מסודר יותר, מערכת הלמידה האינטרנטית שלי תעשה לכם סדר בדברים והיא גם מקור מומלץ מאוד למי שרוצה להתכונן ל GMAT לבד.

אל תוותרו על מבחני סימולציה אבל בלי להגזים

יש אנשים שחורשים שאלות על שאלות על שאלות אבל עובדים בלי מגבלות של זמן ולא פותרים מבחני-דמה. לאותם אנשים אני אומר פפפפפפ לא חבל? GMAT הוא מבחן ממוחשב-אדפטיבי, כך שאחלה שאתם יודעים את כל החוקים של משולשים ומשוואות, אבל בלי לתרגל על הפורמט של המבחן אתם תהיו בשוק מוחלט במבחן האמיתי. מצד שני, אל לכם להסחף. אנשים שמקבלים את הציונים הגבוהים ביותר עושים לרוב 4 - 8 מבחני סימולציה לפני המבחן האמיתי. יותר מזה זה בדרך כלל פול גז בניוטרל. חשוב כמובן לא להסתפק בלעשות את המבחנים, אלא להשקיע את הזמן והאנרגיה בתחקור טוב של הביצועים שלכם גם ברמת השאלה הבודדת (והנושא הבודד) אבל גם ברמת ניהול הזמן שלכם.

הכירו היטב את המבחן

יש המון מקורות ידע וקשה לפעמים לבחור מביניהם. בבלוג שלי, למשל, יש המון מידע על GMAT והכל כתוב מאוד פשוט וברור ובעברית, אז עשו לעצמכם טובה ודעו מה הולך לפני שאתם נבחנים.

אל תשברו את הראש לבד

יש אנשים שמתאים להם ללמוד לבד. מדובר באותם אנשים שסיימו בהצטיינות תואר ראשון, עובדים במשרה מלאה, מתנדבים למען הקהילה, מאכילים חתולי רחוב ומשקים גמדי גינה. משום שאתם לא כאלה, יכול להיות שאתם משתייכים לקבוצה שאין לה כוח להתכונן לבד למבחן הקשוח הזה, או שאולי יש לכם כוח אבל אתם לא יודעים מאיפה להתחיל, או שאולי אתם יודעים מאיפה להתחיל אבל אתם לומדים ולומדים ולא נראה שאתם מתקדמים לאנשהו. כמו עם כל דבר, מכושר עד גיטרה, כדי לראות תוצאות צריך להתאמן בצורה ממוקדת. אם קשה לכם לעשות את זה לבד, אולי תקחו עזרה ממורה פרטי ל GMAT?


סיכום

לא משנה אם אתם רוצים ללמוד ל GMAT לבד או לא, כדי להתייעץ על הכנה אפקטיבית למבחן כדי שלא תבזבזו זמן יקר. קבעו לנו שיחת יעוץ חינם עכשיו ובואו נדבר על זה!


!וולקאם

bottom of page