top of page

!וולקאם

חלק השמיעה במבחן IELTS - דגשים

  1. חלק השמיעה של מבחן IELTS הוא זהה בין שאתם נבחנים בגרסה האקדמית או הכללית.

  2. חלק השמיעה כולל 40 שאלות

  3. חלק השמיעה כולל ארבעה קטעי שמיעה עם 10 שאלות על כל אחד, לפי המפתח הבא. > קטע שמיעה 1 - שיחה בין שני משתתפים. בדרך כלל מדובר בשיחת טלפון, למשל לגבי השכרת חדר לקורס, בירור פרטים על השתתפות בקורס או באירוע כלשהו, הזמנת שולחן במסעדה, השכרת דירה או פרטים לגבי מודעת דרושים. תדרשו להקשיב לפרטים, כמו למשל שמות, תאריכים, שעות, מקומות ומספרי טלפון. > קטע שמיעה 2 - אדם אחד מדבר, לרוב הוא או היא נותנים הסבר לקבוצה, ולכן עשויים להיות פרטים לגבי בניין כלשהו, אתר כלשהו, או חברה כלשהי. > קטע שמיעה 3 - בין שניים לארבעה דוברים משתתפים בשיחה אקדמית במהותה, למשל שני סטודנטים מדברים ביניהם על פרוייקט כלשהו, שני סטודנטים מדברים עם מרצה שלהם ונותנים פידבק על קורס שהשתתפו בו, או סטודנט מציג מחקר לעמיתיו הסטודנטים. > קטע שמיעה 4 - דובר אחד נותן הרצאה אקדמית.

  4. הקטעים מסודרים בסדר קושי עולה, כך שקטע שמיעה 1 הוא הקל ביותר וקטע 4 הקשה ביותר. זה נכון גם מבחינת קושי קטע השמיעה עצמו וגם מבחינת כמות הטקסט שיש בשאלות.

  5. אורכו של חלק השמיעה כולו כשלושים דקות ועושים אותו על מחשב

  6. משום ש IELTS הוא מבחן בינלאומי, תשמעו מבטאים שונים של אנגלית בקטעי השמיעה.

  7. תשובות לשאלות פתוחות חייבות להיות מאוייתות כמו שצריך כדי שהתשובה תחשב נכונה. לא משנה אם האיות הוא אמריקאי או בריטי - שניהם טובים (flavor, flavour)


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page