top of page

!וולקאם

ג'ימט פוקוס: עוד פרטים על הפורמט החדש ל 2023

הפורמט החדש של מבחן GMAT, המכונה GMAT Focus ויתחיל מתישהו ב 2023, לא רק שיהיה כמעט שעה קצר יותר מהמבחן בפורמט הנוכחי שלו, אלא גם יכלול הרבה פחות שאלות. כפי שכבר כתבתי בעבר, המבחן יעבור לפורמט בן שלושה חלקים במקום ארבעה שיש בו כיום (ביי ביי לחלק החיבור, היית מעצבן ולא נתגעגע). תוכלו לסמן שאלות (flag) כדי לחזור אליהן ותוכלו לשנות תשובות(!) למקסימום שלוש שאלות בכל פרק.

הכנה לג'ימט פוקוס עם אבי יולזרי

החלק הכמותי יתקצר לו מ 31 שאלות כיום ל 21 שאלות בלבד ב GMAT Focus, והזמן של החלק הזה יתקצר מ 62 דקות ל 45 דקות, והזמן החדש הוא זהה עבור שני חלקי המבחן החדש הנוספים. אין יותר גאומטריה! פאק יו פיתגורס!


החלק המילולי יתקצר מ 36 שאלות ל 23 שאלות בלבד (שוב, ב 45 דקות). אין יותר שאלות sentence correction! הוציאו את השמפניות, חברים.

אבי שוכב על ספה לנוח אחרי קורס GMAT מפרך

החלק היחיד שמקבל יותר פוקוס (חחחחחח ראיתם מה עשיתי שם?) יהיה החלק שבפורמט הג'ימט הנוכחי מכונה Integrated Reasoning, ואילו בפורמט החדש יתכנה Data Insights כי למה לא לקשקש קשקושים אם אפשר. בכל מקרה, בחלק החדש חלקית הזה יהיו 20 שאלות (במקום 12 כיום), והזמן יגדל מ 30 דקות כיום לנו כמה נראה אם אתם מקשיבים לי, נכון! 45 דקות. בנוסף לארבעת סוגי השאלות שקיימים כיום בחלק זה, הוא יכלול גם שאלות Data Sufficiency שעד כה היו קיימות בחלק הכמותי בלבד. לא ברור בשלב זה אם זה אומר שבכמותי החדש לא תהיינה שאלות DS. במבחן החדש גם פרק ה insights יהיה אדפטיבי, שלא כמו במבחן הנוכחי.


פרטים נוספים בקרוב! בינתיים ממשיכים ללמוד לג'ימט כרגיל, אז שלחו לי הודעה ובואו נדבר על זה.

עוד עדכונים על GMAT Focus בקרוב 2023

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page