top of page

!וולקאם

ציוני GMAT: כל מה שצריך לדעת על התפלגות ציוני GMAT ודיווח ציונים


ציוני GMAT

היי! הידעתם שלמבחן GMAT חמישה ציונים? נשבע לכם. נבחנים ב GMAT מקבלים ציון נפרד על החלק הכמותי, מילולי, כתיבה, Integrated Reasoning וציון כללי שמורכב מציוני החלקים הכמותי והמילולי בלבד, כפי שאפשר לראות בטבלה. כך למשל, אם קיבלתם 40 במילולי ו 48 בכמותי, ציון GMAT הכללי שלכם יהיה 720.


התפלגות ציוני GMAT

איך מקבלים את הציונים ב GMAT?

ציוני החלק הכמותי והחלק המילולי, וכן הציון הכללי שנובע משניהם, יוצגו לכם על המסך בסוף המבחן, ותקבלו גם תדפיס שלהם. את ציון החיבור תקבלו במייל לרוב חמישה עד שבעה ימים לאחר המבחן, אבל ב GMAT מתחייבים על עד 20 יום. אם הציון לא בא לכם טוב, תוכלו לבטל אותו והוא לא יחשף לבתי הספר. כיום ניתן לבטל ציון GMAT עד 72 שעות לאחר המבחן וגם לבקש להחזיר ציון שביטלתם בעלות סמלית של 50 דולר כי למה לא בעצם.


איך שולחים את הציונים לבתי הספר?

בתחילת המבחן תקבלו אפשרות לשלוח את הציון לעד חמישה בתי ספר, אליהם יגיעו הציונים עד 20 יום לאחר המבחן. ניתן לבקש לשלוח את הציונים לבתי ספר נוספים (לאחר המבחן) בעלות נוספת. לבתי הספר יש אפשרות לקבל תמונה שלכם שתצולם בכיתה בה אתם נבחנים, ולכן נא לא להגיע למבחן ללא חולצה ו/או ללא מכנסיים. על להגיע ללא תחתונים לא ארחיב את הדיבור.


איזה מידע מופיע בדיווח הציונים שיקבלו בתי הספר?

שימו לב שדיווח הציונים שמקבלים בתי הספר שונה מזה שאתם מקבלים כנבחנים. חוץ מהמידע שמופיע בדו״ח שאתם מקבלים, מקבלים בתי הספר מידע על כל מבחני ה GMAT שעשיתם בחמש השנים האחרונות - למעט ציונים שביקשתם לבטל. בנוסף, נשלח לבתי הספר עותק של החיבור שכתבתם, אז נא לא לעשות פאדיחות בעניין הזה.


מהם ציוני ה GMAT הממוצעים שדורשים בתי הספר הטובים למנהל עסקים בעולם?

הנה הם:


איך אני יכול/ה להעריך את הציון שלי ב GMAT?

באתר המבחן ניתן לעשות שתי סימולציות (מבחן GMAT לדוגמה) בדיוק כמו המבחן האמיתי. משום שיש רק שתיים חינמיות, מומלץ לא לבזבז אותן מיד עם תחילת הלמידה, אלא לשמור אותן לשלבים מתקדמים יותר. במקומן תוכלו לפתוח חשבון בחינם באתר של מנהטן ג׳ימט או באתר של Veritas ולעשות מבחן חינמי אחד (יש להם עוד בתשלום).


אז איך משיגים ציון GMAT שיכניס אתכם לתכניות מנהל עסקים המבוקשות בארץ ובעולם?

לומדים אצלי כמובן. עם נסיון של 20 שנה בהכנה ל GMAT, אני יודע בדיוק מה אתם צריכים כדי להצליח במבחן. מוזמנים להשאיר לי הודעה באתר או לשלוח לי ווטסאפ. בנוסף, מוזמנים לקרוא את כל המידע הרב על ג׳ימט בפוסטים שלי בבלוג.


gif

0 תגובות

!וולקאם

bottom of page