top of page

!וולקאם

פסיכומטרי ״חינם״ בקורס הפסיכומטרי של המדינה

אם לא ידעתם, למשה דץ ולמיכל צפיר יש ילד אתיופי (כמובן) שכמו כל ילד אוהב לעשות ביד בחדרו. כמה מופתעים מוצאים עצמם ההורים הנבוכים משה ומיכל כאשר מתברר להם שהילד האתיופי שלהם בכלל לא עושה ביד בחדרו אלא לומד! לפסיכומטרי!! באינטרנט!!!


זו עלילת הפרסומת של קורס הפסיכומטרי של המדינה, שעליה שילמתם מכספי המסים שלכם, כמו גם על הקורס, כמו גם את השכר של השרה ל״שיוויון חברתי״, גילה גמליאל.


אבל לא לשם דיון בשימוש בכספי המיסים שלנו התכנסנו כאן, אלא כדי לדבר על האופן שבו אתם יכולים להשתמש בקורס הפסיכומטרי של המדינה כדי להתכונן לפסיכומטרי מבלי לממן ליואל גבע עוד מטוס פרטי (היי יואל גבע). תחילה, במה מדובר? מדובר בקורס הכנה לפסיכומטרי אונליין, שניתן להרשם אליו בחינם וללמוד בעזרתו בחינם. הקורס קיבל את אישורו של השטן המכונה המרכז הארצי לבחינות ולהערכה, והיתרון הגדול בכך הוא שחומרי הקורס כולם מבוססי שאלות פסיכומטרי אמיתיות, ולא כל מיני המצאות של מורים משועממים.


כדי להרשם לקורס, הולכים לכאן, ולוחצים על הכפתור הירוק. תצטרכו לפתוח חשבון באתר וזהו, אתם בפנים. לחצו על View Course (או ״צפה בקורס):



ואתם יכולים לצהול כמו הגברת הזאת במסך הבית של הקורס, ששמחה ללמוד פסיכומטרי כמו שמשה דץ ומיכל צפיר שמחים לגלות שבנם האתיופי יונתן לא עושה ביד אלא לומד חוקי חזקות.


קורס פסיכומטרי חינם

יופי, משם כבר תוכלו להמשיך בעצמכם. האתר גם מציע קורס מתוגבר בתשלום, הכולל שיעורי וידאו קבוצתיים ופרטיים ובדיקה של חיבורים, בנוסף לתכנים של הקורס החינמי.



 

אם אתם קבוצה של 5 - 9 חברים וחברות הלומדים ולומדות אונליין עם קורס הפסיכומטרי של המדינה ורוצים גם הנחיה של מורה מעולה לפסיכומטרי (פססט פססט), דברו איתי.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page