top of page

!וולקאם

מבחן TOEFL: קטע קריאה לדוגמה

עודכן: 1 ביולי 2019


מתכוננים למבחן טופל וחיפשתם שאלות TOEFL לדוגמה? יופי! להלן קטע קריאה לדוגמה פלוס שאלות ותשובות. חלק הקריאה הוא הראשון מתוך ארבעה במבחן טופל. בחלק זה של טופל תקבלו שלושה או ארבעה קטעי קריאה עם 13 או 14 שאלות על כל אחד.


קטעי הקריאה הם על נושאים שונים ולכן בהכנה ל TOEFL מומלץ לקרוא אנגלית כמה שיותר. אם המבחן שלכם כולל שלושה קטעי קריאה תקבלו לחלק הקריאה שישים דקות ואילו אם זכיתם לארבעה קטעים תקבלו זמן של 80 דקות. חישבתם נכון! אתם אמורים לסיים לענות על השאלות של כל קטע בזמן ממוצע של 20 דקות. ניתן לחזור לשאלות רק בתוך קטע מסוים. כאשר עברתם משאלות קטע מספר 1 לשאלות קטע מספר 2, למשל, לא תוכלו לחזור ולשנות תשובות לשאלות קטע 1. במבחן עצמו, בחלק הכתיבה המסך חצוי לשניים לרוחב - מימין יופיע הטקסט בשלמותו ומשמאל כל פעם שאלה. בסרגל העליון יש חיצים כדי לעבור בין השאלות. השאלות הולכות עם הסדר של הטקסט ולכן אין טעם (וגם אין זמן) לקרוא את כל הטקסט מראש ורק אז לגשת לשאלות. עדיף בהחלט לעבוד דרך השאלות ולקרוא ברמת הפסקה. אני סומך עליכם.


טוב די עם השטויות, הנה קטע הקריאה. בהתחלה מופיע הקטע בשלמותו, אבל מיד אחריו הקטע מופיע מחולק לפסקאות, כאשר לצד כל פסקה השאלות הנוגעות בה. בסוף השאלות יש תשובות והסברים. כדי לקבל 25 לפחות (מתוך 30) בחלק הקריאה, עליכם לשאוף למקסימום של שלוש טעויות לקטע. כמה תשובות נכונות היו לכם? כתבו לי בתגובות.


סיימתם סלאש לא בכיף שלכם לקרוא עכשיו על דגים? נסו קטע שמיעה לדוגמה

רוצים להצליח ב IELTS (או ב TOEFL)? הצטרפו לקורס IELTS (או TOEFL) האינטרנטי שלי, המתקיים (כמעט) כל חודש וכולל את כל מה שצריך לדעת כדי לעבור בהצלחה את המבחן. רוצים עוד פרטים ו/או להרשם לקורס הקרוב? שלחו לי הודעה כאן למטה או ווטסאפ עכשיו!

0 תגובות

!וולקאם

bottom of page