top of page

!וולקאם

מבחן דואולינגו: כמה פרטים טכניים שחשוב לדעת

עודכן: 14 בפבר׳

כי מה יותר כיף מכמה פרטים טכניים שצריך לדעת על מבחן דואולינגו


מהו מבחן דואולינגו (דולינגו) באנגלית?

מבחן דולינגו באנגלית הוא הערכת מיומנות באנגלית עבור סטודנטים ומוסדות בינלאומיים (Test of English as a Foreign Language). המבחן זמין באינטרנט, לפי דרישה. אתה לא צריך לקבוע תור או לנסוע למרכז בחינות - אתה יכול לגשת למבחן מהבית שלך דרך מחשב ומצלמת אינטרנט. המבחן מתבצע באמצעות טכנולוגיה אדפטיבית למחשב, כלומר קושי השאלה מותאם לכל נבחן. מבחן דואולינגו הוא מבחן קצר, ונמשך קצת פחות משעה. תוצאות המבחנים מאושרות תוך יומיים, וניתן לשתף אותן עם מספר בלתי מוגבל של אוניברסיטאות ומכללות.


ידיים של אדם נבחן במבחן דואולינגו

מדוע עלי לגשת למבחן דואולינגו באנגלית?

מבחן דולינגו באנגלית הוא בחינת מיומנות אנגלית נוחה, נגישה וחסכונית יותר. המבחן מתקבל על ידי אלפי מוסדות ברחבי העולם כחלופה למבחני רמת אנגלית אחרים כמו TOEFL, IELTS או PTE. לעתים קרובות קשה למצוא זמן למבחני שליטה באנגלית שכאלה, שכן הם דורשים נסיעה למרכז בחינות, נוטים להיות ארוכים ומלחיצים, ועלותם מגיעה אל מעל 200 דולר (ולפעמים גם מעל 300). לעומת זאת, ניתן לגשת למבחן האנגלית של Duolingo באופן מקוון, לפי דרישה (כלומר לא במועדים קבועים), מהמחשב האישי שלך ובמחיר משתלם יותר (נכון לפברואר 2024, 59 דולר למבחן בודד או 98 דולר לשני מבחנים שנרכשים יחד מראש). התוצאות זמינות תוך יומיים, ותוכלו לשתף את התוצאות שלכם עם מספר בלתי מוגבל של מוסדות. 


אילו בתי ספר או מוסדות מקבלים את מבחן דולינגו באנגלית?

Duolingo משתפת פעולה עם מוסדות ברחבי העולם, כולל אלפי אוניברסיטאות ובתי ספר תיכוניים שמקבלים את מבחן Duolingo באנגלית כחלק מתהליך הקבלה שלהם.


כיצד משתמשים במבחן האנגלית של דולינגו על ידי מוסדות?

בתי ספר רבים מקבלים את תוצאות מבחן דואולינגו. אם תעשו גוגל על שם בית הספר ותוסיפו english requirements, תוכלו לראות האם הוא מקבל את מבחן Duolingo באנגלית.


מחשב שמוכן להכנה למבחן דואולינגו

ונעבור לקצת עניינים טכניים חשובים לגבי תפעול המבחן.


מדוע עליי להשבית יישומי הפעלה במחשב Windows?

מיקרוסופט מאפשרת למספר אפליקציות לפעול באופן אוטומטי בעת ההפעלה ב-Windows 11, יחד עם תוכניות אחרות שאתה עשוי להוריד כמו לקוחות משחקים, תוכנות טקסט חזוי או שירותי VPN. למרות שכל אלה יכולים להיות מועילים בשימוש שוטף במחשב, אפליקציות מסוימות עשויות להתחיל ממוזערות או להפעיל משימות ברקע מבלי שתדע זאת. זה יכול להשפיע על אימות מבחן ה-Duolingo שלך באנגלית, שכן לא מותרות תוכניות רקע או יישומים בעת ביצוע מבחן ה-Duolingo שלך באנגלית. אתה יכול להגדיר בקלות אילו אפליקציות להתחיל כשאתה מתחבר - השבתת כל יישומי האתחול לפני שתתחיל את מבחן האנגלית של Duolingo.


איך אני יכול לוודא שהמיקרופון שלי מקליט בבירור את הקול שלי?

כחלק מהפרטים הטכניים החשובים, יש להגדיר את המיקרופון לעוצמת הקול הגבוהה ביותר. דבר בקול רם וברור במהלך כל קטעי דיבור. כדי להפחית את רעשי הרקע, כבה את כל המאווררים, הטלוויזיות והמכשירים הרועשים באזור, ובקש מאחרים בדירה או בבית שלך להיות שקטים.


כיצד אוכל לתת אישור למקבוק שלי להקלטת מסך המחשב?

איזה פרט טכני חשוב נוסף צריך לדעת לפני שניגשים למבחן דואולינגו? שכדי לגשת למבחן ב-macOS, תצטרך להעניק גישה להקלטת מסך לאפליקציית שולחן העבודה של Duolingo English Test. אם לא תעניק גישה זו, לא תוכל להתחיל את המבחן. לא בטוח אם גישה זו ניתנת לאפליקציית שולחן העבודה של Duolingo English Test? אנא בצע את השלבים הבאים:


פתח את העדפות מערכת > אבטחה ופרטיות > הכרטיסייה הקלטת מסך. בטל את הנעילה (לחץ) על סמל המנעול בפינה השמאלית התחתונה כדי לאפשר לך לבצע שינויים בהעדפות שלך. בחר בתיבת הסימון שליד סמל אפליקציית Duolingo English Test.


כיצד אוכל להעניק הרשאה למבחן לקבל את פרטי ההקלדה שלי על מחשבי מק?

כדי לגשת למבחן ב-macOS, תצטרך להעניק גישה ללחיצת מקשים לאפליקציית שולחן העבודה של Duolingo English Test. אם לא תעניק גישה זו, לא תוכל להתחיל את המבחן. לא בטוח אם גישה זו ניתנת לאפליקציית שולחן העבודה של Duolingo English Test? אנא בצע את השלבים הבאים: פתח את העדפות מערכת > אבטחה ופרטיות > הכרטיסייה ניטור קלט. בטל את הנעילה (לחץ) על סמל המנעול בפינה השמאלית התחתונה כדי לאפשר לך לבצע שינויים בהעדפות שלך. בחר בתיבת הסימון שליד סמל אפליקציית Duolingo English Test.


עוד מחשב

האם אני יכול לחבר את המחשב שלי למקור מתח במהלך המבחן?

אנשי המבחן ממליצים שכל כבלי הטעינה או ספקי הכוח יהיו מחוברים היטב למחשב או למחשב הנייד שלך לפני תחילת תהליך המבחן. אחרת, תוקף המבחן עשוי להיות מושפע. כללי המבחן קובעים כי על כל נבחן להיות עם הפנים שלו במלואן בפריים ולא להסיט את מבטו מהמסך במשך כל תקופת המבחן. זה נועד לאמת את אבטחת סביבת המבחן שלך.


איך אני יכול לוודא שהמצלמה והמיקרופון שלי פועלים כראוי?

על מנת לגשת למבחן, תזדקק למצלמת אינטרנט ומיקרופון פועלים. אם המצלמה או המיקרופון שלך אינם מותקנים כהלכה, לא תוכל להתחיל את המבחן. לא בטוח אם המצלמה והמיקרופון שלך מופעלים עבור אפליקציית שולחן העבודה של Duolingo English Test? אנא בצע את השלבים הבאים:


במחשב חלונות

עבור אל לחצן התחל של Windows > הגדרות > פרטיות > מצלמה או מיקרופון.

גלול מטה כדי לראות "אפשר לאפליקציות שולחן עבודה לגשת למצלמה (או למיקרופון) שלך."

אפשר גישה למצלמה (או למיקרופון) על ידי בחירה בלחצן עד שתראה את המילה "מופעל".


במחשב מק

עבור אל תפריט Apple > העדפות מערכת > אבטחה ופרטיות > הכרטיסייה פרטיות.

בטל את הנעילה (לחץ) על סמל המנעול בפינה השמאלית התחתונה כדי לאפשר לך לבצע שינויים בהעדפות שלך.

לחץ על "מצלמה" בסרגל הצד השמאלי ולאחר מכן בחר בתיבת הסימון שליד סמל אפליקציית Duolingo English Test.

לחץ על "מיקרופון" בסרגל הצד השמאלי ולאחר מכן בחר את תיבת הסימון שליד סמל אפליקציית Duolingo English Test.

0 תגובות

!וולקאם

bottom of page