top of page

!וולקאם

ביטול / החזרת ציוני GMAT

נרשמתם למבחן GMAT? מתכוונים להתחיל בהכנה ל GMAT? דעו ש GMAC, הגוף האחראי על מבחן GMAT, שינה לאחרונה את מדיניות ביטול הציון.


כיום ניתן לבטל את הציון במבחן אם הוא לא לשביעות רצונכם. ציונים שבוטלו לא מועברים לבתי הספר למנהל עסקים והם לא יוכלו לראותם. ניתן לבטל את הציון בחינם בסוף המבחן, או בתשלום עד 72 שעות לאחר המבחן. מעתה ניתן לבטל את הביטול של ציון (הופה) - שימו לב שהאפשרות הזו קיימת למבחנים שעשיתם החל משנת 2014 למשך ארבע שנים ו 11 חודשים מזמן המבחן.


עלויות ביטול / השבת ציון

ביטול ציון בסוף המבחן - חינם

ביטול ציון עד 72 שעות לאחר המבחן - $25

השבת ציון מבוטל - $50


ביטול ציוני GMAT

ומתי כדאי לבטל או להשיב ציון?

הנה שלושה מצבים לדוגמה.

ביטול ציוני GMAT

שירי שואפת לציון 700 ורוצה לבטל ציון שמתחת ל 650. במבחן היא מקבלת בדיוק 650. היא מאוכזבת אבל מחליטה לא לבטל את הציון במקום. אחרי שהיא ישנה על זה עוד יום יומיים, היא מבינה שכנראה שעם 650 היא לא תתקבל לתכניות המועדפות עליה, ומבטלת את הציון בעלות של $25.


אורי שואף לציון 700 ורוצה לבטל ציון שמתחת ל 650. במבחן הוא מקבל 640. הוא מחליט לבטל את הציון במקום (בחינם). לאחר שבדק אפשרויות, הוא מחליט לשנות את אסטרטגיית הקבלה שלו ולהרשם לתכניות MBA בהן יש לו סיכוי סביר להתקבל עם ציון GMAT של 640. שלושה חודשים לאחר המבחן, הוא מחליט להשיב את הציון שקיבל במקום להבחן שוב ב GMAT, בעלות של $50.


מורן ניגשת ל GMAT בלי שחשבה על הציון המינימלי הרצוי מבחינתה. היא מקבלת 680. היא לא מבטלת את הציון במקום, אבל לאחר מחשבה נוספת היא מחליטה לבטל אותו יומיים לאחר המבחן (בעלות של $25). בינתיים התכניות שלה משתנות והיא יורדת מהרעיון של MBA. שלוש שנים מאוחר יותר, התכניות משתנות שוב והיא חוזרת למסלול הקבלה ל MBA. בעקבות מחקר בתי ספר שהיא עורכת היא מבינה שיש לה סיכוי סביר להתקבל לתכנית רצויה מבחינתה עם ציון 680. היא משיבה את הציון המבוטל בעלות של $50.


ביטול ציוני GMAT

הרשמה ל GMAT

כדי להרשם למבחן GMAT, עליכם לפתוח חשבון באתר המבחן, GMAT.com. החשבון באתר GMAT יאפשר לכם, מלבד הרשמה למבחן, לקבל גישה ל GMAT Official Starter Kit, כולל שני מבחני סימולציה מלאים (Practice Exams 1 & 2). באתר תוכלו גם לשנות את תאריך המבחן ולבטל או להשיב ציוני מבחנים שעשיתם, כפי שכתבתי לעיל, וגם תוכלו לעשות מחקר ראשוני על תכניות MBA.


שימו לב שאתם מתכננים את ההרשמה שלכם לתכניות ה MBA היטב, ובהתאם את המועד המתאים למבחן GMAT. ההכנה למבחן אורכת כשלושה חודשים (או חודשיים לחלק הכמותי בלבד) ורצוי להשאיר זמן להבחן שוב על מנת לשפר במקרה הצורך. אם אתם רוצים לקבל התאמות לבעלי לקויות למידה או מוגבלויות פיסיות, גשו לדף ההרשמה כנבחנים עם מוגבלויות. כמובן שכדי להרשם באופן הזה עליכם לבקש התאמות ולקבל את האישור לכך.

0 תגובות

!וולקאם

bottom of page