top of page

!וולקאם

הכנה ל GMAT לבד: חלק 2

איך ללמוד ל GMAT לבד? בחלק הראשון של הפוסט הזה התחלתי לדבר על מערכת הלמידה האינטרנטית שלי. וכעת אמשיך כי יש לי תמיד הרבה מה לומר על דברים.


הכנה ל GMAT

שוב תקציר לאנשים עסוקים: מדובר בקורס GMAT מעולה הכולל

כשלושים שעות של שיעורי וידאו

מעל 3000 (!) שאלות תרגול

ארבע בחינות GMAT CAT מלאות

טכנולוגיה אדפטיבית המדמה במדויק את המנגנון האדפטיבי של מבחן GMAT האמיתי

מאגר ידע עצום הכולל את כל הבסיס במתמטיקה ובאנגלית

כלי ניתוח עוצמתיים שמאפשרים לך באמת להבין מה המצב שלך בכל רגע נתון

אפשרות לשלב את הלמידה העצמית אונליין עם שיעורים חיים איתי בזמנים הנוחים לכם פלוס בדיקה של משימות כתיבה


כן, זה מהמם.


קודם סיפרתי לכם על מרכיבי הלמידה בקורס ה GMAT, וכעת נעבור למרכיבי התרגול, ויש שניים. הראשון, והקסום מכולם, הוא מחולל הבחנים - מה שנקרא Test Generator.


והנה מודול ניתוח הביצועים של מחולל הבחנים:



חוץ ממחולל הבחנים הקסום, קורס GMAT אונליין כולל גם ארבעה מבחני GMAT לדוגמה. מדובר בסימולציות GMAT מלאות (למעט חלק הכתיבה) - כלומר כוללות את שני החלקים המרכזיים במבחן, פרק GMAT כמותי ופרק GMAT מילולי, וכן את פרק Integrated Reasoning.


ומה עוד?

המון אנשים קונים את קורס ה GMAT שלי ללמידה עצמית, משתמשים בו, נהנים (?!), ניגשים למבחן, עוברים אותו בהצלחה, מתקבלים לתכנית MBA יוקרתית, הופכים להיות מנהלים בכירים יאדה יאדה יאדה משבר גיל העמידה, קונים הארלי. אחרים, לעומתם, רוצים יותר מקורס ה GMAT, ולכן אפשר לשלב את הלמידה העצמית בשיעורים חיים איתי (דרך אפליקציית זום הנהדרת) וכן לקבל פידבק על החיבורים שלכם בחלק ה Analytical Writing Assessment. כל הפרטים כאן.


כמובן לא לשכוח להרשם למבחן ולנצל את שני המבחנים החינמים שמקבלים מ GMAT. מוזמנים ליצור איתי קשר ולשאול אותי מה שבא לכם על הקורס, על ה GMAT, על משבר גיל העמידה ועל הארלי. סלמאת.

0 תגובות

!וולקאם

bottom of page