אבי יולזרי

19 יול 20216 דקות

קורס TOEFL: כל מה שרצית לדעת

כל מה שרצית לדעת על קורס TOEFL עם הציונים הכי גבוהים בארץ - קורס טופל של אבי יולזרי

היי גיבורות וגיבורים. הגעתן לכאן כי עתידכם צופן לכם מבחן TOEFL ורציתן לברר לגבי המבחן ואיך להתכונן אליו. קודם כל קצת על מבחן TOEFL בפורמט iBT. אמל״ק: יש כל מיני קורסי הכנה למבחן טופל (TOEFL), אבל קורס טופל של אבי יולזרי יש רק אחד. צרו קשר עכשיו כי הקורס הקרוב נפתח ממש עוד מעט.

מה בסך הכל רציתם? להתקבל ללימודים בארה״ב או במקום אחר בחו״ל ולברוח קצת מהארץ כי תשעים מעלות פה רוב הזמן. סופר-לגיטימי. אבל האם יתנו לכם להגשים את שאיפותיכם בקלות ובלי להציק לכם? חה! כלומר לא. עליכם לעבור מבחן TOEFL כי מישהו החליט שזו הדרך לבדוק את רמת האנגלית שלכם ועל הדרך לגרום לכם לשלשל (חח לשלשל) איזה $250 דולר לכיסים התפוחים של איזו חברה אמריקאית שנקראת ETS.

אבל די עם המרמרת.

לראשונה בארץ, אני פותח קורס הכנה למבחן ה TOEFL שכולו מתבצע מהמחשב שלכם בבית, בלי שאתם צריכים לכתת רגליכם או מכוניותיכם אל הכיתה ולהתעצבן בפקקים. אתם מתחברים לזום, תוכנה קסומה לשיחות ועידה, באמצעות קישור שתקבלו ממני ומשתתפים בשיעור בנוחות ובלי לבזבז זמן.

מה זה מבחן טופל (TOEFL = Test of English as a Foreign Language)? מדובר במבחן ממוחשב בשפה האנגלית, הבודק את רמת השליטה שלכם באנגלית שלכם כשפה זרה בארבעה מישורים: הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, דיבור וכתיבה. המבחן נדרש ע״י מוסדות לימוד להשכלה גבוהה בארה״ב (בעיקר, אם כי גם ע״י בתי ספר ברחבי העולם). על כל אחד מארבעת החלקים תקבלו ציון שנע בטווח של עד 30 נקודות מקסימום.

ומה כולל הקורס? קורס טופל כולל את כל מה שצריך ורק את מה שצריך - שיעורים חיים, מערכת למידה ותרגול מעולה ודגש מיוחד על חלק הכתיבה (כולל בדיקת משימות כתיבה) ומיועד לאנשים שרמת האנגלית שלהם היא סבירה פלוס מינוס (כלומר לא חלשה מאוד ולא חזקה מאוד) ושצריכים לעבור את מבחן TOEFL בציון גבוה. כל התכנים מותאמים לפורמט הנוכחי של מבחן TOEFL.

בכל קבוצה אונליינית שלי של הכנה ל TOEFL משתתפים בין חמישה לעשרה גיבורות וגיבורים שנהנים מלמידה בקטע אחר, עם מורה עם עשרים שנות ניסיון בהכנה ל TOEFL ולשלל מבחני טרום-אקדמיה אחרים, ובשיטה ייחודית המשלבת אלמנטים של השפה האנגלית עם שיטות עבודה מעולם הפסיכומטרי. כולם מקבלים את כל חומרי הלימוד שלי, כולל הרבה מאוד דוגמאות למבחנים אמיתיים כך שתוכלו לתרגל עד צאת הנשמה סלאש עד שתגיעו לרמה הרצויה (מה שבדרך כלל קורה לפני שיוצאת הנשמה כשלומדים איתי). והנה קצת פרטים על מבנה מבחן TOEFL ומה שקורה בכל אחד מהחלקים של המבחן.

חלק הקריאה
 
החלק הראשון במבחן כולל שלושה או ארבעה טקסטים עם עשר שאלות על כל טקסט, כלומר בסך הכל 30 או 40 שאלות. הזמן: 54 דקות לשלושה טקסטים או 72 דקות לארבעה טקסטים, ממוצע של 18 דקות לטקסט או דקה ארבעים ושמונה לשאלה.

חלק השמיעה
 
חלק השני במבחן, וזה שנחשב לקל מבין ארבעת החלקים, כולל חמישה או שבעה קטעי שמיעה, מתוך שלושה או ארבעה קטעי הרצאה עם שש שאלות ושניים או שלושה קטעי שיחה עם חמש שאלות. בסך הכל 28 או 39 שאלות. הזמן: 41 דקות לחמישה קטעים או 57 דקות לשבעה קטעים, ממוצע של בערך דקה וחצי לשאלה.


 
חלק הדיבור
 
החלק השלישי והקצר ביותר מבין ארבעת חלקי המבחן כולל ארבע שאלות, אחת שאלה פתוחה לגבי העדפה שלכם ושלוש שאלות אינטגרטיביות, מהן שתיים בפורמט של קריאה - שמיעה - דיבור ואחת בפורמט של שמיעה - דיבור. זמן כולל לחלק הדיבור: 17 דקות.


 
חלק הכתיבה
 
החלק הרביעי והאחרון במבחן כולל שתי משימות כתיבה - אחת אינטגרטיבית בפורמט קריאה - שמיעה - כתיבה, בה תתבקשו לכתוב סיכום של 150 - 200 וקצת מילים בעשרים דקות, ושניה היא משימת חיבור דעה בה תתבקשו לכתוב תשובה לשאלה פתוחה ב 300 מילים לפחות ובשלושים דקות.


 
לאחר חלק השמיעה ולפני הדיבור יש הפסקה בת 10 דקות. הזמן כולל ההפסקה קצת יותר משלוש שעות. הציונים במבחן TOEFL נותרו כשהיו - לכל אחד מהחלקים תקבלו ציון בטווח של 0 עד 30 וכן תקבלו ציון כללי שהוא סכום ארבעת הציונים הנ״ל ולכן נע בטווח של 0 עד 120. בחלקי הקריאה והשמיעה הציון מתבסס על אחוז התשובות הנכונות שלכם - מי שענה נכון על שני שלישים מהשאלות בחלק הקריאה למשל יקבל ציון של בערך 20. בחלקי הדיבור והכתיבה העסק קצת יותר מסובך - הציון ינתן לכם על פי מספר קריטריונים, ביניהם הסדר של התשובה, ההגיון של התשובה, אוצר המילים, התחביר, ההגיה (בחלק הדיבור), השימוש בקשרים ובאמצעים המארגנים את התשובה ועוד ועוד.


 
ההרשמה למבחן נעשית אונליין באתר המבחן, שם גם תוכלו לבדוק את המועדים הקרובים.

אני משתמש במערכת ייחודית להעשרת אוצר מילים ולחיזוק ה Spelling שלכם: לא עוד מאבק ברשימות מילים אינסופיות ונסיונות נואלים לעבוד עם כרטיסיות ולזכור כמה מילים למדתם היום. המערכת שתעבדו איתה על אוצר המילים שלכם היא מערכת אדפטיבית, כלומר כזאת שבזמן שאתם לומדים את המילים, לומדת בעצמה את רמת ההכרות שלכם עם המילים השונות ויודעת לכוון אתכם למילים שאתם לא סגורים עליהן, כדי שתוכלו לנצל ביעילות המקסימלית את הזמן המוגבל שיש לכם לטובת העניין.

קראו עוד: למידת אוצר מילים למבחן TOEFL

ומה עם חלקי הכתיבה והדיבור הארורים אתם שואלים? אז זהו, שאחרי שאלמד אתכם איך כותבים נכון ואיך לכוון את התשובות שלכם בחלק הדיבור למה שהמבחן מחפש בתשובות שלכם, זו לא תהיה בעיה בכלל. בקורס שלי למבחן TOEFL iBT תלמדו את כל מה שצריך לדעת כדי להכיר את ארבע השאלות בחלק הדיבור, איך לתכנן תשובה טובה ואיך לענות ברצף ובלי להתרגש, וגם איך לכתוב שני חיבורים כמו שצריך ולהיות מוכנים לקראת המבחן. כמובן שכדי לכתוב טוב לא מספיק ללמוד איך לכתוב טוב, אלא יש גם לתרגל את מה שלמדתם, ולכן כל משתתפת בקורס שלי זכאית לבדיקה של עד עשר משימות כתיבה כחלק מעלות הקורס. אין פלא שתלמידות ותלמידים שלי מקבלים את הציונים הכי גבוהים בארץ במבחן TOEFL.

תשובות לשאלות נפוצות על קורס TOEFL:

  • למה לא ללמוד לבד לטופל?
     
    אני אמרתי לא ללמוד לבד ל TOEFL? יש אנשים שזה מתאים להם. מצד שני, יש אנשים שיש להם חיים ועבודה וילדים (תיקון: אם יש לכם עבודה וילדים אין לכם חיים), ואין להם זמן לחפש את כל הידע לבד (וכמובן שאתם יכולים לדבר ולכתוב לבד עד מחר אבל בלי פידבק אין דרך לדעת אם אתם ברמה הדרושה). הקורס מיועד לאנשים מהסוג השני, שרוצים שיכוונו אותם כדי לעבור את המבחן בלי לשבור את הראש על זה כי לאף אחד אין כוח לדברים האלה.
     

  • למה אתה נותן עשר שעות וקראתי שיש קורסים שנותנים 20-30-50-100-מיליארד שעות (מחק את המיותר)?
     
    כי ככה אני. אני לא אוהב לבזבז זמן. בעשרים שנות הנסיון שלי בהכנה למבחן TOEFL הגעתי למסקנה פשוטה - כדי להעביר לכם את כל הדגשים, הטיפים ושיטות העבודה הנכונות אני צריך אתכם עשר שעות. כמובן שההכנה שלכם לא מתמצה בעשר השעות המשותפות שלנו. לאחר כל שיעור תקבלו ים שיעורי בית כדי לתרגל את הדברים, כי התרגול זה מה שעושה אתכם חיילי טופל טובים.
     

  • למה אתה מלמד רק בזום? אני אוהב להזיע בחוץ ולעמוד בפקקים במקום לנצל את הזמן כדי לתרגל וזה חורה לי מאוד.
     
    כן, אה?
     

  • איפה אפשר לקרוא המלצות עליך?
     
    כאן

נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? ובכן זה אמיתי. עכשיו אפשר לעשות הכנה לטופל ולעבור מבחן TOEFL עם הציון שרציתם ללא תשלום גבוה, בלי להזיע בכביש, בלי לחפש חניה ובלי לבזבז זמן, עם מורה בעל נסיון רב ובשיטת הוראה ייחודית שמשתמשת בהגיון הבריא שלכם כדי להוציא מכם את המיטב. הקורס הבא נפתח ממש בקרוב, אז אל תמתינו כי המתנה זה לממתינים. צרו קשר עכשיו בטלפון 054-4768478, בהודעה כאן באתר או בווטסאפ ובואו נתחיל ללמוד :-)

אז איך זה עובד?

  • משלמים

  • מקבלים במייל קישור לאפליקציית Zoom 

  • חמש דקות לפני תחילת השיעור עושים קפה ומתיישבים על המחשב (שימו לב שיש לכם חיבור יציב לאינטרנט, מצלמה ומיקרופון, כדי שכולם יוכלו לראותכם ולשמוע אתכם)

  • לוחצים על הקישור ומתחברים לכיתה שלנו

  • לומדים בכיף

  • אחרי השיעור מקבלים מייל שיעורי בית 

  • עושים שיעורים

  • וכך הלאה עד שעוברים את המבחן בלי בעיות בכלל

ומה זה כולל?

  • מפגשים שבועיים חיים אונליין עם אבי יולזרי - ה-מורה מספר 1 ל TOEFL בישראל, אשף הכנה ל TOEFL בעל נסיון של 20 שנה בהכנה למבחן בישראל ובעולם, ואיש נחמד בסך הכל

  • השיעורים בשיטת אבי יולזרי, המשלבת אלמנטים של השפה האנגלית עם שיטות עבודה מעולם הפסיכומטרי

  • בדיקה מקיפה פלוס פידבק מלא והערכת ציון של עשר משימות כתיבה לאורך הקורס ועד המבחן 

  • מבחנים לדוגמה - כולם עם שאלות ממבחני עבר אמיתיים

  • הכנה מושלמת למבחן טופל במתכונת החדשה (החל מאוגוסט 2019) 

  • משתתפי הקורס שלי מוציאים את הציונים הגבוהים ביותר בארץ!

  • לא מרוצה מהציון? כמעט לא קורה, אבל אם קרה, אתם מוזמנים להשתתף בקורס נוסף ללא עלות

ומה זה לא כולל?

  • ללכת לאיבוד בהררי המידע על TOEFL באינטרנט בכלל וביוטיוב בפרט

  • עמידה בפקקים

  • חיפוש חניה

  • הקשבה לגלגל״צ

  • ישיבה על כסא פלסטיק כמו בכיתה א׳

ומה מספרים תלמידים שלי?

"למדתי אצל אבי ל TOEFL. אבי הוא מקצוען, ומכיר את המבחן לעומק! הוא מכיר המון שיטות לשיפור ויודע להכווין בצורה מאוד טובה! ממה שבדקתי נראה שהוא הטוב ביותר בארץ בתחום המבחנים. בהחלט היה שווה כל שקל, וההשקעה החזירה עצמה בגדול!! תודה רבה אבי על ציון מצויין שקיבלתי, עזרת לי מאוד! :)"

​ארי - מהנדס בתהליך הגירה לקנדה

"למדתי עם אבי לבחינת TOEFL לקבלה לתואר שני בחו"ל. אבי מורה רציני ויסודי ביותר. הוא מכיר את מבנה הבחינות והדרישות היטב, כולל ניואנסים שלא הופיעו בספרים (למשל, מבנה אופטימלי לכתיבת חיבור, כפי שמצופה על ידי הבודקים). קיבלתי ממנו גם חומרים רבים כדי להתכונן בבית, כולל המון בחינות לדוגמא שלא הופיעו בספרי ההכנה. ממליצה מאוד מאוד!!!"

​שביט - התקבלה ל NYU

כחודש וחצי לפני מועד מבחן הטופל התחלתי ללמוד אצל אבי שיעורים פרטיים הוא סיפק לי את כל המידע שהייתי צריכה על המבחן ונתן לי כלים שעזרו לי להגיע אליו מוכנה דחף ועזר ברגעי ייאוש ובזמן קצר יחסית עזר לי להשתפר ולהגיע למבחן ברמה טובה ועם הרבה יותר בטחון בקיצור אחלה מורה , שולט בחומר, יודע ללמד ולא מוותר בקלות!!

תאיר - מבחן TOEFL

Exactly what I was looking for in a class. I prepared for the TOEFL exam with Avi, and he knew perfectly how to help me. He could see from the very first moment my strengths and where I had to improve. I highly recommend him

Lei - Tel Aviv University


רוצים גם לקבל ציון TOEFL של 100 פלוס? השאירו לי פרטים באתר או שלחו לי ווטסאפ עכשיו ובואו נעבוד על זה!

    0