top of page

!וולקאם

קורס IELTS של אבי יולזרי - ככה לומדים ב 2024

עודכן: 11 בפבר׳

קורס IELTS של אבי יולזרי: ללמוד עם מספר 1

מבחן IELTS הוא מבחן הבודק את רמת האנגלית של מי שמתכוונים ללמוד, לעבוד או לחיות בארצות דוברות אנגלית כגון אנגליה, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ועוד. רמת המבחן נחשבת גבוהה למדי, והוא מאתגר מאוד גם לנבחנים שהשלימו בהצלחה 5 יחידות לימוד באנגלית ואפילו לבעלי תואר ראשון שהגיעו לרמת פטור באנגלית. קורס IELTS של אבי יולזרי נועד להעניק לתלמידים את כלל הכלים שיאפשרו להם לשלוט היטב וכראוי בכל המדדים שאותם בודק המבחן.


קורס IELTS אבי יולזרי


אבל רגע לפני קורס IELTS, מה זה בכלל מבחן IELTS?

מבחן IELTS הוא מבחן הבינלאומי לבחינת השפה האנגלית, המוכר כמבחן הגלובלי לבחינת השפה כבר מעל ל- 20 שנה ומנוהל (בארץ) על ידי גוף המכונה הקונסוליה הבריטית, אם כי אפשר להבחן במבחן IELTS בכל אחד מ 160 מרכזי הבחינה ב- 109 ארצות בעולם. מטרת מבחן IELTS הוא להעריך את ידע המועמדים והבנתם את השפה האנגלית בארבעה תחומים מרכזיים של השפה - הבנת הנשמע, הבנת הנקרא, כתיבה ודיבור. הציון בבחינה מדורג לפי סולם בעל תשע רמות, כאשר ציון של 1 מייצג חוסר ידע מוחלט של השפה וציון 9 מייצג ידיעת אנגלית ברמה הקרובה לרמת שפת אם. למבחן IELTS שני פורמטים - IELTS Academic המשמש לקבלה לאוניברסיטאות ו IELTS for General Training המשמש לצורכי הגירה.


קורס IELTS

ברצוני להגיש מועמדות לשנה הקרובה. האם אוכל להתחיל ללמוד למבחן IELTS חודש לפני הדדליין?

רוב הנבחנים ב IELTS לוקחים שישה שבועות בממוצע כדי להתכונן לפני המבחן. גם אם נזכרת מאוחר, אפשר בהחלט להתכונן ואף לעבור את המבחן בציון הנדרש (כמובן כתלות ברמת האנגלית ההתחלתית ובציון המבוקש). בכל מקרה, לא להתייאש. פשוט קבעו מיד שיחת ייעוץ חינם.


קורס IELTS של אבי יולזרי - הקורס ההיברידי היחיד בארץ

לאחרונה יצרה איתי קשר מישהי שנבחנה ב IELTS מספר פעמים בעבר ולא הצליחה להשיג את הציון המבוקש. שאלתי אותה איך היא התכוננה למבחנים שעשתה, והזדעזעתי לשמוע שהיא לקחה קורס IELTS שעובר ממש כמו יום בבית ספר - נוסעים לכיתה לשיעור של ארבע שעות כל פעם כאשר רוב הזמן הזה הוא הרצאה (ולא תרגול). אין פלא שהיא לא עברה את המבחן.

הקורס שלי הוא חיה אחרת לגמרי - קורס IELTS היברידי. מה זה אומר? שאתם לומדים את כל התכנים הרלוונטים אונליין באמצעות מערכת שיעורים VOD מתקדמת ומתרגלים גם כן באמצעות המערכת, ואנחנו נפגשים לשיעורים אחד-על-אחד שמתמקדים אך ורק במה שאתם צריכים. השיעורים הם קצרים ופרקטים כי למי יש זמן להרצאות של ארבע שעות, ואנחנו מדברים בהם גם על אסטרטגיה וטכניקה על מנת לעזור לתלמידים שלנו למקסם את הציון בבחינה.


כמה עולה קורס IELTS

מה קורה אם לא אקבל את הציון שאני צריך?

יש מקומות המציעים לכם קורס חוזר חינם. זה נשמע אחלה ויופי וסבבה ומעולה, אבל למה בעצם שתחזרו על קורס שלם שלא עזר לכם להגיע לציון שרציתם? כשלומדים כמו שצריך למבחן, כמו שתלמידים שלי לומדים, מגיעים לציון הדרוש בפעם הראשונה שנבחנים. ואם לא? מבין המעטים שלא עוברים בפעם הראשונה, הרוב מפספסים בחלק אחד (או גג שניים) בלבד. ברגע שיש לנו את הציונים אנחנו יכולים לנתח אותם ולהבין איפה הכשל וכך לחזק את מה שדרוש כדי שתעברו בפעם השניה. לא צריך קורס חוזר חינם כדי לעשות את זה.


עם מי לומדים בקורס IELTS שלי?

איתי - אבי יולזרי. אני מכין למבחן IELTS למעלה מעשרים שנה, במהלכן סייעתי לאלפי ישראלים (ולא רק) לעבור את מבחן IELTS בהצלחה וגם להרגיש טוב יותר עם האנגלית שלהם ועם עצמם. כאשר אתם בודקים את האפשרויות שלכם לגבי קורס IELTS יש לשאול שאלה מסויימת מאוד - כמה זמן המורה שילמד אותי / המורה שתלמד אותי מכינים למבחן IELTS? אם תתעקשו על תשובה לשאלה זו תבינו שרוב מי שעוסק בהכנה למבחן IELTS בארץ (ולא רק) אינו מתמחה בהכנה למבחן IELTS. מורה לאנגלית בתיכון שמלמד גם IELTS? לא טוב. עולה חדש מלונדון שמלמד גם IELTS? לא טוב. אמא שלכם שמלמדת גם IELTS? הכי לא טוב. אם אתם רוצים לעשות את ההכנה ל IELTS כמו שצריך, אתם צריכים רק מורה שחי IELTS שנים על גבי שנים.


קורסי IELTS הקבוצתיים והפרטיים שלי מתאימים הן לנבחני הגרסה האקדמית של המבחן (IELTS Academic) והן לנבחני הגרסה הכללית (IELTS General Training).

אבי יולזרי

קורס IELTS של אבי יולזרי – באישור משרד החינוך! ניתן לשלם עם פיקדון צבאי. לפרטים נוספים כולל כמה עולה קורס IELTS של אבי יולזרי שלחו ווטסאפ או הודעה באתר עכשיו!


אני סובל מחרדת בחינות / לקויות למידה / מוגבלות פיסית. האם תוכלו לעזור?

הלמידה בקורס שלי מותאמת במיוחד לכל הנ״ל. גם אין צורך להתנייד לפה ולשם כי לומדים אונליין וגם לא הולכים לאיבוד בשיעור כי אין שיעורים עם 7 - 15 תלמידים ואין הרצאות ארוכות ומשעממות. בשיעורים אחד-על-אחד שלנו אנחנו מתמקדים רק בך ולא באף אחד אחר וכך לא תלכו לאיבוד. כאשר אני מזהה בעיות הקשורות בלקויות למידה, אני גם יודע להפנות לאבחון וגם יודע לתת לכם את כל המידע לגבי בקשת התאמות (״הקלות״) במבחן.

 

אחלה! אז איך מתחילים?

שלחו ווטסאפ או הודעה באתר עכשיו, קבלו את כל הפרטים כולל כמה עולה קורס IELTS של אבי יולזרי וקדימה לעבור מבחן IELTS בהצלחה.


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

!וולקאם

bottom of page