top of page

!וולקאם

קורס GMAT אונליין ב 2024: מה זה כולל?

עודכן: 15 באפר׳

רוצים לעשות MBA וחייבים לעבור מבחן GMAT? באסה. עוד יותר באסה שצריך לשלם כמה אלפי שקלים כדי לקחת קורס, לצאת מוקדם מהעבודה, לעמוד בפקקים ולהגיע מאוחר הביתה. ואז עוד צריך לעשות שיעורים. מה הייתם אומרים אם הייתי אומר לכם שבפחות מאלף שקלים אתם יכולים לקבל קורס GMAT אונליין הכולל:


  • מאות שיעורי וידאו קצרים הכוללים כל מה שדרוש כדי להצליח במבחן

  • אלפי שאלות תרגול

  • מאגר ידע עצום הכולל את כל הבסיס במתמטיקה ובאנגלית

  • שיטה מוכחת להצלחה במבחן מנסיון של למעלה מעשרים שנה


אבי המום מהמידע על קורס GMAT שלו

בטח הייתם אומרים שהשתגעתי. ובכן, לא! לא השתגעתי. קורס GMAT Online בשיטת אבי יולזרי, קורס GMAT אונליין הטוב בעולם, מגיע עד לספה בסלון שלך. אבל למי שלא יודע, מה זה בכלל מבחן ג׳ימט?

מבחן GMAT נדרש ע״י בתי ספר למנהל עסקים בעולם ובישראל, כחלק מדרישות הקבלה לתארי MBA. קורס ה GMAT שלי יעזור לך להשיג את הציון המקסימלי האפשרי עבורך, באמצעות הגברת הכרותך עם המושגים התיאורטיים שבבסיס המבחן. הבנה טובה של התיאוריה ושל הנושאים הנבדקים במבחן, כמו גם הידע התכלסי על מה שצפוי במבחן GMAT האמיתי, היא המפתח לציון גבוה במבחן GMAT.

ציון GMAT גבוה ישפר את הסיכויים שלכם להתקבל לתכנית ה MBA המבוקשת שלכם. קורס GMAT אונליין תוכנן לעזור לכם להשיג את המטרה הזאת. כל פן בקורס מתוכנן לעזור לך להרים את הציון שלך, תוך שהשתדלתי להפוך את הלמידה לפשוטה יותר, מהירה יותר ואפילו מהנה. להשיג ציון גבוה במבחן GMAT זה לא רק עניין של לדעת את התיאוריה שמאחרי השאלות: זה בראש ובראשונה עניין של המון תרגול. מבחן GMAT אינו כמו מבחנים אחרים: הצלחתכם בו תלויה בשילוב מדויק של הבנה תיאורטית עם כמויות עתק של תרגול. הנסיון מראה כי הבנה תיאורטית היא רק חצי עבודה בכל האמור במלחמה במבחן GMAT. קורס GMAT אונליין יעזור לכם ללמוד בצורה חכמה, תוך שילוב של תרגול רב לכל אורך הדרך.


מבחן GMAT הוא מבחן אדפטיבי: בגדול, המבחן מתאים את קושי השאלות לרמתכם, אותה הוא מסיק מהתשובות שאתם נותנים. כדי לאפשר לכם להתרגל לקונספט המוזר הזה, קורס GMAT אונליין בנוי תוך שימוש בטכנולוגיה אדפטיבית מתקדמת. לא רק שתוכלו לבנות לעצמכם אינסוף מקבצי שאלות תוך כדי שאתם יכולים לבחור את סוגי השאלות, הנושאים והזמן המוקצב, אלא שתוכלו גם לבחור לעבוד בפורמט האדפטיבי, ולתת למערכת שלי להתאים את קושי השאלות להתקדמות שלכם. התרגול במערכת קורס GMAT אונליין מאפשר לכם לחזות במדויק את הציון שתקבלו ביום המבחן. בניתי את קורס GMAT אונליין כך שהוא יתן למשתמש את החווייה הקרובה ביותר למבחן האמיתי, כדי שלא יהיו הפתעות ביום המבחן. אז מה כולל קורס GMAT אונליין?


סילבוס

קורס GMAT אונליין תוכנן ללמד אותך את הבסיס, כמו גם את הרמות הגבוהות של המורכבויות התיאורטיות של הנושאים הנבדקים במבחן GMAT. השיעורים כוללים הסברים מפורטים של המושגים אשר השיעור מכסה. קורס GMAT אונליין מבטיח ללמד אותך את כל החומר שאת/ה צריכ/ה, ורק את החומר שאת/ה צריכ/ה. בין אם מדובר במתמטיקה, תחביר באנגלית ולוגיקה, תמצאו את כל הנושאים הרלוונטיים במאגר הידע העצום של קורס GMAT אונליין.


שיעורי וידאו

קורס GMAT אונליין מאות שיעורי וידאו קצרים וברורים המכסים את כל הידע הדרוש בארבעת חלקי מבחן GMAT - שיעורים כמותיים, שיעורים מילוליים, שיעורי Integrated Reasoning ושיעורי essay. כל שיעור מתחיל מהבסיס ומתקדם ברמת הקושי עד שהוא מכסה את הרבדים המתקדמים והמאתגרים ביותר הכלולים במבחן. כל חוק ונוסחה מוסברים בפירוט, תוך שילוב של דוגמאות כמו אלה המופיעות במבחן GMAT. השיעורים עומדים לרשותך בכל זמן, וניתן לגשת אליהם מכל מחשב או טאבלט בעל חיבור לאינטרנט. חסל סדר להפסיד שיעור כי לא היה נעים לך לצאת מוקדם מהעבודה

מערכי שיעור

קורס GMAT אונליין כולל מערכי שיעור מפורטים הכוללים את כל החומר, התיאוריה, הנוסחאות והכללים שאתם צריכים לדעת. אחד החסרונות העיקריים בנסיון ללמוד לבד למבחן הוא ההלם שמקבלים מהכמויות של החומר וחוסר היכולת לסדר את הדברים באופן מאורגן ולהבין מה לפני מה. תנו לקורס הג׳ימאט שלי לעשות בשבילכם את העבודה הזאת. כך תוכלו להשתמש בזמן היקר שלכם כדי ללמוד, ולא כדי לעשות עבודה סיזיפית של חיפוש וארגון חומר.

מאגר הידע

מאגר הידע של קורס GMAT באינטרנט מאפשר לכם לחסוך הרבה זמן ואנרגיה בחיפוש אחר הידע הרלוונטי לנושא מסוים. הקורס כולל מנוע חיפוש יעיל אשר מאפשר לכם לגשת בדיוק לנושא שאתם מעוניינים ללמוד, בלי לבזבז זמן.


שאלות תרגול ומבחנים לדוגמה

קורס GMAT אונליין בנוי בצורה הדרגתית, כאשר כל שיעור כולל תתי נושאים. בכל תת נושא יש סרטוני הסבר עם שאלות תרגול ספציפיות לתת הנושא, אשר מדמות במדויק את השאלות במבחן GMAT. בסוף כל שיעור יש תרגול מסכם. כך תוכלו למדוד את ביצועיכם ולהבין בדיוק את נקודות החוזק והחולשה שלכם בכל רגע נתון. כל שאלה בקורס כוללת פתרון מפורט אשר יראה לכם את הדרך האלגנטית ביותר להגיע לתשובה. ההסברים המפורטים והספציפיים הללו יעזרו לכם להעמיק את ההבנה התיאורטית שלכם מהשיעורים עצמם. בניתי את ההסברים כך שמחד הם פשוטים להבנה, אך מאידך הם נוגעים בלב ליבם של היכולות הדרושות להצלחה במבחן GMAT. מדובר בשאלות ובפתרונות שמטרתם לא סתם להטריד אתכם, אלא להכריח אתכם, הגם שבצורה נחמדה, לחשוב GMAT.


מבחן GMAT לדוגמה (סימולציות GMAT)

עם המעבר לפורמט החדש של ג׳ימט, GMAT Focus, המקור היחיד למבחני GMAT CAT שלמים אמינים הוא האתר של GMAT עצמו, שם תוכלו לקבל בחינם שני מבחני GMAT לדוגמה (עם פתיחת חשבון באתר gmat.com). אם תגלו בהמשך שדרושות לכם סימולציות GMAT נוספות כדי להגיע למיצוי היכולות שלכם לפני המבחן האמיתי, תוכלו לרכוש עד ארבע סימולציות נוספות באתר המבחן. הסימולציות שתפתרו מדמות בקירוב את מבחן GMAT האמיתי על המנגנון האדפטיבי המרושע שלו. דרך תחקור הסימולציות תוכלו להבין איפה יש פערים גם ברמת הנושאים השונים וגם ברמת האסטרטגיה של ניהול הזמן, ולהשתפר.


 



קורס GMAT אונליין

קורס GMAT אונליין מותאם לפורמט החדש של המבחן, ג׳ימט פוקוס, ובנוי בצורה הדרגתית, כאשר כל שיעור כולל מספר סרטוני הדרכה ושאלות מודרכות, אשר מדמות במדויק את מבחן GMAT. כך תוכלו למדוד את ביצועיכם ולהבין בדיוק את נקודות החוזק והחולשה שלכם בכל רגע נתון. בנוסף כולל הקורס שבע בחינות GMAT מלאות ואדפטיביות כדי שתוכלו להתאמן על הדבר האמיתי. לאורך הקורס תקבלו הנחיה מתי לעשות כל אחד מהמבחנים.

כל שאלה בקורס GMAT באינטרנט כוללת פתרון מפורט אשר יראה לכם את הדרך האלגנטית ביותר להגיע לתשובה. ההסברים המפורטים והספציפיים הללו יעזרו לכם להעמיק את ההבנה התיאורטית שלכם מהשיעורים עצמם. בנינו את ההסברים כך שמחד הם פשוטים להבנה, אך מאידך הם נוגעים בלב ליבם של היכולות הדרושות להצלחה במבחן GMAT. מדובר בשאלות ובפתרונות שמטרתם לא סתם להטריד אתכם, אלא להכריח אתכם, הגם שבצורה נחמדה, לחשוב GMAT.

שיעורים חיים

התחלתם ללמוד לבד עם הקורס וצברתם שאלות או שיש נושאים שאתם רוצים לחזק? תמיד תוכלו להוסיף שיעור GMAT או שניים או עשרה אחד על אחד איתי אם עם מורה מהצוות הקטן והמובחר שלי.


רוצים להתייעץ על קורס GMAT אונליין, על ההכנה האופטימלית למבחן GMAT או על מבחן GMAT עצמו? אז למה לא תשלחו לי הודעה כאן באתר או ווטסאפ עכשיו?


נהנים בקורס GMAT אונליין של אבי יולזרי

רוצים להתחיל כבר ללמוד? לחצו כאן.

!וולקאם

bottom of page