top of page

!וולקאם

הרשמה למבחן GMAT

איך נרשמים ל GMAT, אבי, שואלים אותי המון אנשים שלא יודעים להשתמש בגוגל. הסכיתו! אני אומר לאותם אנשים. אתם הולכים לאתר של המבחן (קישור למטה), ולוחצים על הכפתור הצהוב.


כדי להרשם למבחן, עליכם לפתוח תחילה חשבון משתמש באתר GMAT. האתר יעביר אתכם עכשיו דרך חמישה-שישה מסכי פרטים מתישים. שימו לב - אין צורך לענות על שאלות שלא מסומנות בכוכבית, כלומר רק שני המסכים הראשונים הם חובה. על האחרים מומלץ בחום לדלג. עוד שימו לב - אייתו את השם שלכם באנגלית בדיוק כפי שהוא מופיע בדרכון שלכם, שלא יעשו לכם בעיות ביום המבחן.


הגעתם למסך Schedule Your GMAT Exam, שם תתבקשו תחילה לבחור מרכז בחינה. תוכלו לבחור בין מרכז הבחינה ברמת גן לאלה הפסטורלים יותר בבית לחם, עזה, רמאללה, או עמאן. בחרו ולחצו על הכפתור הצהוב:


במסך הבא תתבקשו להכניס תאריך משוער למבחן ותקבלו מועדי GMAT סביב התאריך שבחרתם. לחיצה על כל אחד מהתאריכים המוצגים תראה לכם את שעות הבחינה באותו יום - ברוב הימים המבחן מתקיים בשמונה בבוקר בלבד. לחצו על הכפתור הצהוב לבחור את המועד המועדף, ויש! לכם 15 דקות לשלם 250 דולר. יש המוסיפים כאן 89 דולר בכיף על ארבע בחינות GMAT לדוגמה (נוסף על השתיים שתקבלו בחינם). בעיני זה הרבה מדי כסף. כחלופה זולה יותר אך לא טובה פחות, ב 49 דולר תוכלו לרכוש חמישה מבחנים של Manhattan Prep (נוסף על אחד חינם באתר שלהם).


לאחר לחיצה על הכפתור הצהוב (אני מזהה מגמה), תעברו דרך חמישה מסכים נוספים כי למה לא, בכיף, ותגיעו למסך התשלום. שלמו, קבלו מייל אישור, וזהו. אתם רשומים ל GMAT. עכשיו איך מתכוננים ל GMAT לעזאזל?


הרשמה למבחן GMAT באתר המבחן

0 תגובות

!וולקאם

bottom of page